Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et snitt på mål per 140./150.minutt hos Real Madrid/AC Milan. Det er vel strengt tatt noe man burde være fornøyd med en spiller som spiller sin første sesong i ny klubb, ny liga. Han hadde faktisk sitt aller verste mål/kamp-snitt første sesongen i Schalke 04 (248 min per mål).

 

Ønsket meg Klaas sterkt til United for en del år siden, han kunne vært syk i to-spann med Rooney.

 

Målsnitt på per 140 min er faktisk for dårlig i Real Madrid når man ser på snittet som de spillere som er der nå har. CR har rundt 90, Higuian har rundt 70 i ligaen, Benzema rundt 120. Alle disse spillerne bidrar også mer ellers i banespillet enn Huntelaar.

 

I tillegg ble han ofret når man gikk på tidenes handletur. Tøft å konkurrere med CR, Benzema, Higuain, Van Nistelrooy og Raul. Og man trengte jo også penger inn den sommeren. Var derfor Sneijder og Robben forsvant også.

 

Tror nok det var best for både Huntelaar og Real Madrid at de skilte lag. I Milan så jeg han så og si aldri, men fikk inntrykk av at han ikke gjorde det bra.

Lenke til kommentar

Haha. United blir pissa på av Atletico Madrid og City ryker for SPORTING?! Får håpe at vi slipper å se Chelsea mot Barca eller Real - det kommer til å bli stygt for England.

Ærlig talt, bryr du deg hvis Chelsea blir rævpult av Barca eller Real? Fordi de er engelsk liksom?

 

Halve moroa med eurocupene er jo at folk nettopp får opp øynene for andre ligaer.

 

Svaret er: ja. Anglofil som jeg er er mitt ønske at det laget som vinner EPL alltid skal være en favoritt til å vinne CL. Selvsagt håper jeg ikke at United skal vinne CL så de får enda mer penger i kassa, men det er skremmende at Liverpool er uendelig mange poeng bak to lag som ryker mot spanske og portugisiske middelmådigheter. Det er vel åpenbare negative konsekvenser av at engelske lag gjør det dårlig i CL? (Sett fra en Liverpool-supporter.)

Lenke til kommentar

Nå blir det jo veldig enkelt å se på disse to kampene hvert av lagene røk ut på.

 

er rimelig sikker på at både United og City hadde hevdet seg godt i la liga.

 

cup er Cup og vil alltid ha visse faktorer som spiller inn. Best over mange kamper er noe annet.

 

Verre mener eg det er at de røk i gruppe spillet I cl....

Lenke til kommentar

Legger ingenting i resultatene i EL, ingen motivasjon, ingen vilje. Jeg legger derimot noe i at vi røk ut av CL. Likevel, hvor mange ganger har vi ikke sett lag hangle seg igjennom gruppespillet for så storspille i stuttspillet? City, Chelsea og United har alle gode nok lag til å vinne CL, men alle lag har formkurver, vi var finalist ifjor, vi har ikke blitt noe særlig dårligere på knappe 6 måneder. Akkurat som sist vi røk ut av gruppa, slapp holdning og sløvskap skapte den situasjonen.

 

Likevel kan man ikke benekte at Real og Barca er mektig sterke for tiden, soleklart bedre enn de Engelske topplagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg mener at topplagene i Italia, Spania og Tyskland er bedre enn de i England. EL er kanskje ikke det man er mest motivert for, og det er dumt, for jeg mener det er plass til to Europa-cuper. EL er bare lagt opp helt, helt, helt feil.

Er dette bare basert på årets CL? Jeg er enig at det er en liten down for PL i år, likevel mener jeg topplagene i PL er mye sterkere enn i alle andre ligaer enn den spanske per dags dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...