Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. United blir pissa på av Atletico Madrid og City ryker for SPORTING?! Får håpe at vi slipper å se Chelsea mot Barca eller Real - det kommer til å bli stygt for England.

Det er faktisk veldig sant. Og det tristeste? Neste år er Liverpool med også.........

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Haha. United blir pissa på av Atletico Madrid

 

Viste ikke at United spilte mot Atletico Madrid.

 

KJH med nytt hattrick i kveld. Utrolig at verken AC Milan eller Real Madrid satset på ham.

 

I Real Madrid passet han ikke, mens i Milan var han vel relativt dårlig hvis jeg husker rett. Klaas-Jan er uansett er favoritt hos meg, en av verdens beste spisser.

Lenke til kommentar

Haha. United blir pissa på av Atletico Madrid

Må være trist for De Gea å ryke mot gamleklubben.

 

Etter endelig å ha klart å overbevise mange om at han er god nok for første-elleveren i sitt nye lag, så taper han altså mot det antatt svakere gamle-laget sitt.

 

...Verden er jaggu urettferdig(?) til tider.

Lenke til kommentar

Jeg fant ut at jeg ikke hadde "råd" til å være borte fra diskusjon i en måned. Spesielt siden det bare er en liten stund siden jeg ble moderator. Det passer seg dårlig å bare forsvinne da.

 

Facebook/Twitter rører jeg ikke før 9. april, og så langt har det vært vanskeligere enn jeg trodde. Jeg skriver automatisk inn twitter.com med en gang jeg åpner nettleseren, og så kommer jeg på at jeg ikke skal logge meg på.

 

@Snurre: Jeg skal ikke bruke det mot deg. Det er vel ikke overraskende (vel, litt er det) at folk tidvis blander Bilbao med Madrid.

 

Glad for at City forsvinner ut i samme slengen. Ser helst at lillebror går troféløse denne sesongen.

Lenke til kommentar

KJH med nytt hattrick i kveld. Utrolig at verken AC Milan eller Real Madrid satset på ham.

 

I Real Madrid passet han ikke, mens i Milan var han vel relativt dårlig hvis jeg husker rett. Klaas-Jan er uansett er favoritt hos meg, en av verdens beste spisser.

 

Hadde et snitt på mål per 140./150.minutt hos Real Madrid/AC Milan. Det er vel strengt tatt noe man burde være fornøyd med en spiller som spiller sin første sesong i ny klubb, ny liga. Han hadde faktisk sitt aller verste mål/kamp-snitt første sesongen i Schalke 04 (248 min per mål).

 

Ønsket meg Klaas sterkt til United for en del år siden, han kunne vært syk i to-spann med Rooney.

Lenke til kommentar

Haha. United blir pissa på av Atletico Madrid og City ryker for SPORTING?! Får håpe at vi slipper å se Chelsea mot Barca eller Real - det kommer til å bli stygt for England.

Ærlig talt, bryr du deg hvis Chelsea blir rævpult av Barca eller Real? Fordi de er engelsk liksom?

 

Halve moroa med eurocupene er jo at folk nettopp får opp øynene for andre ligaer.

Lenke til kommentar

Fun fact: Det har faktisk aldri vært sju forskjellige nasjonaliteter i kvartfinalen i Champions League siden det ble omgjort fra en ren "mester"-liga til å tillate flere lag fra samme nasjonalitet.

 

Red.: Før nå, altså.

 

Annen "ubrukelig" statistikk:

 

QF by country - Last 15 years of CL:

*ENG 32, ESP 27, ITA 20, GER 16, FRA 8, POR 5, UKR 3, NED 3, TUR 2, GRE 2, CYP 1, RUS 1.

*ENG ONLY COUNTRY FEATURED ALL SEASONS.

*ENG ONLY COUNTRY WITH 4 COMPETITORS IN SAME SEASON, TWICE. (07/08 + 08/09).

Endret av PSV
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvartfinaler Champions League:

 

Apoel - Real Madrid

Marseille - Bayern Munchen

Benfica - Chelsea

AC Milan - Barcelona

 

Semis:

Marseille/Bayern Munchen - Apoel/Real Madrid

Benfica/Chelsea - AC Milan/Barca

 

Finale:

Vinner av semifinale 1 blir regnet som hjemmelag. Altså kan potensielt Bayern Munchen være hjemmelag i finalen på egen arena, om de kommer så langt.

 

 

Jeg spår Bayern Munchen - Barca i finalen.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...