Snurreleif Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Zlatan med hattrick til pause. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 For en spiller, leker seg til de grader. Kunne vell ha scoret fem mål allerede. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Zlatan spiller FIFA på "nybegynner", bare i virkeligheten. Ikke dumt sagt. Endret 3. mars 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Juve er på strak vei mot ennå en kamp uten tap, Chievo skal vel ikke være den største trusselen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 FAEN! Juve-fansen har med seg en "Filippo-plakat" (dere vet han gutten), men jeg rakk ikke se hva de skrev Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Barcelona vinner 3-1 med 10 mann og uten Messi. Let the La Liga-shitstorm begin. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 FAEN! Juve-fansen har med seg en "Filippo-plakat" (dere vet han gutten), men jeg rakk ikke se hva de skrev Denne? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Juve er på strak vei mot ennå en kamp uten tap, Chievo skal vel ikke være den største trusselen. Nuvel. Men uavgjort er ikke tap Fullt fortjent utligning. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Lucky: Nope, var ikke det. Så plakaten under pausen, men husker ikke hva det sto. Fikk opp Google Translate litt for sent Fanden ta at Chievo utlignet. Kan ikke si jeg er for overrasket, Juventus skal ikke legge seg bakpå og ri inn 1-0 når det er 20 minutter igjen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) FAEN! Juve-fansen har med seg en "Filippo-plakat" (dere vet han gutten), men jeg rakk ikke se hva de skrev Denne du mener? Endret 3. mars 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) FAEN! Juve-fansen har med seg en "Filippo-plakat" (dere vet han gutten), men jeg rakk ikke se hva de skrev Denne? *bilde* Hva står det der? Jeg brukte Google Translate, og la godviljen til, men det holdt ikke. Google translate: Juve vil slutte å stjele? På skolen klassekameratene mine kalle meg en tyv. Christian Jeg tenkte at det kunne være noe sånt som: Vil Juve slutte å stjele? På skolen kaller klassekameratene mine meg en tyv. Christian. Hva er Filippo-greia? Det har gått meg hus forbi. Endret 3. mars 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 FAEN! Juve-fansen har med seg en "Filippo-plakat" (dere vet han gutten), men jeg rakk ikke se hva de skrev Denne du mener? Jepp, thats the one! Må si jeg liker hele denne Filippo-greia. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Takket være Nice seier over Bordeaux er jeg noen kroner rikere, hadde jeg ikke trodd Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Hvis Newcastle og United ikke gjør jobben i morgen forsvinner resten av tippefondet mitt. Zlatan var leken i dag forresten. Gjør som han vil. Endret 3. mars 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Har vært en meget deilig fotball helg sålangt!(For meg) Startet igår med seier for Porto; som var mitt favorittlag i Portugal når jeg bodde der for et par år siden.(Benni McCarthy var selvsagt favorittspilleren.) Så begynte Premier League og der vant Arsenal på en dårlig dag, før Stabæk vant 3-2 mot Strømmen. Videre har Chelsea tapt, AC Milan vunnet og Juventus spilt uavgjort. Var også gledelig å se Ryo Miyaichi spille såppas bra som han gjorde idag mot serielederne i dag. Nå håper jeg bare at helgen blir runnet av med et Tottenham tap og et Real seier så er jeg veldig fornøyd! Anbefaler alle å se Malaga sine mål mot Getafe idag. Alle tre var av det finere slaget. Endret 3. mars 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) FAEN! Juve-fansen har med seg en "Filippo-plakat" (dere vet han gutten), men jeg rakk ikke se hva de skrev Denne? *bilde* Hva står det der? Jeg brukte Google Translate, og la godviljen til, men det holdt ikke. Google translate: Juve vil slutte å stjele? På skolen klassekameratene mine kalle meg en tyv. Christian Jeg tenkte at det kunne være noe sånt som: Vil Juve slutte å stjele? På skolen kaller klassekameratene mine meg en tyv. Christian. Hva er Filippo-greia? Det har gått meg hus forbi. Det står: "Kan dere slutte å stjele, Juventus? Klassekameratene mine gjør narr av meg. De kaller meg tyv". Bildet er forøvrig redigert, bare så det er sagt. --- Filippo-hysteriet stammer fra kampen mellom Inter og Bologna for noen uker siden. Før kampen ble dette holdt opp av en liten Intergutt. "Kan dere vinne? Ellers blir jeg ertet på skolen". Kampen endte 0-3 til Bologna og hysteriet var i gang. Fikk mye oppmerksomhet i etterkant, tur til Appiano Gentile(Inters treningsanlegg) for å hilse på spillerne, deltok på kjent italiensk program m.m. Deltagelsen på dette programmet kan forøvrig sees fra ca. 3min her: http://www.youtube.com/watch?v=lr6kq7EmCkI&feature=related Endret 3. mars 2012 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ah. Takk for oppklarende innlegg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 I kategorien soleklare rødt kort kommer den her ganske høyt opp. http://www.youtube.com/watch?v=27DBI_re_r8 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Flott takling. Håper Scholes setter inn en sånn på Bale i dag så blir vi kvitt to fæle folk. 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Haha. Er det mulig. Vil for øvrig minne om at kanskje verdens største derby spilles i dag, Roma-Lazio. Kl. 15:00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå