Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAEN! Juve-fansen har med seg en "Filippo-plakat" (dere vet han gutten), men jeg rakk ikke se hva de skrev :thumbdown:

Denne?

 

*bilde*

 

;)

 

Hva står det der?

 

Jeg brukte Google Translate, og la godviljen til, men det holdt ikke.

 

 

Google translate:

Juve vil slutte å stjele? På skolen klassekameratene mine kalle meg en tyv. Christian

 

Jeg tenkte at det kunne være noe sånt som:

Vil Juve slutte å stjele? På skolen kaller klassekameratene mine meg en tyv. Christian.

 

Hva er Filippo-greia? Det har gått meg hus forbi.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Har vært en meget deilig fotball helg sålangt!(For meg)

 

Startet igår med seier for Porto; som var mitt favorittlag i Portugal når jeg bodde der for et par år siden.(Benni McCarthy var selvsagt favorittspilleren.)

Så begynte Premier League og der vant Arsenal på en dårlig dag, før Stabæk vant 3-2 mot Strømmen. Videre har Chelsea tapt, AC Milan vunnet og Juventus spilt uavgjort. Var også gledelig å se Ryo Miyaichi spille såppas bra som han gjorde idag mot serielederne i dag.

Nå håper jeg bare at helgen blir runnet av med et Tottenham tap og et Real seier så er jeg veldig fornøyd!

 

 

Anbefaler alle å se Malaga sine mål mot Getafe idag. Alle tre var av det finere slaget.

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

FAEN! Juve-fansen har med seg en "Filippo-plakat" (dere vet han gutten), men jeg rakk ikke se hva de skrev :thumbdown:

Denne?

 

*bilde*

 

;)

 

Hva står det der?

 

Jeg brukte Google Translate, og la godviljen til, men det holdt ikke.

 

 

Google translate:

Juve vil slutte å stjele? På skolen klassekameratene mine kalle meg en tyv. Christian

 

Jeg tenkte at det kunne være noe sånt som:

Vil Juve slutte å stjele? På skolen kaller klassekameratene mine meg en tyv. Christian.

 

Hva er Filippo-greia? Det har gått meg hus forbi.

Det står: "Kan dere slutte å stjele, Juventus? Klassekameratene mine gjør narr av meg. De kaller meg tyv". Bildet er forøvrig redigert, bare så det er sagt.

 

---

 

Filippo-hysteriet stammer fra kampen mellom Inter og Bologna for noen uker siden. Før kampen ble dette holdt opp av en liten Intergutt. "Kan dere vinne? Ellers blir jeg ertet på skolen". Kampen endte 0-3 til Bologna og hysteriet var i gang. Fikk mye oppmerksomhet i etterkant, tur til Appiano Gentile(Inters treningsanlegg) for å hilse på spillerne, deltok på kjent italiensk program m.m. Deltagelsen på dette programmet kan forøvrig sees fra ca. 3min her:

http://www.youtube.com/watch?v=lr6kq7EmCkI&feature=related

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...