Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Galliani spør Conte om han skal klage nå også hvorpå Conte svarer at Galliani og Berlusconi er mafiaen. Akkurat dét har han helt rett i.

Hvis det ikke var klart før så er det ihvertfall klart nå; Conte har glemt sine røtter. Slike utsagn er så ufattelig forkastlige, det skader begge parter, og spesielt et så betydningsfult begrep. Slike misbruk går sjeldent upåaktet hen og kan fort skape en videreutvikling av begrepet, og det er det siste som trengs...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bredside ballen i mål aka det RvP gjorde istad. :yes: Det er gjort tusen og én gang før (for å underdrive). Alle fotballspiller bør kunne det, og det skjer hver eneste runde i hvilken som helst liga. Flere ganger. Den hælflikken der fra "såpass" avstand og med så mange forsvarere pluss keeper parat er unikt i større grad enn f.eks RvPs scoring i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

*Messivideo*

For en spiller!

Dette gjør han som spiller på et lag som er fylt til randen av skuespillere. Den mannen er bare helt eksemplarisk. Som fotballfan føler jeg meg priviligert som får oppleve en så stor spiller i min samtid. Det kan bli lenge til neste gang det dukker opp noe lignende. At han fremstår som en utrolig sympatisk person i tillegg er bare prikken over i'en. Det skal nesten godt gjøres når du er verdens desidert beste spiller, i verdens overlegent største sport.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Messi har noen svake øyeblikk han som alle andre, men med tanke på hvor ofte han kan legge seg, er det imponerende hvordan han holder seg på beina. Spesielt siden Pep Guardiola prøver å gjennomsyre hele laget til å filme...

 

Nå er det mye flere videoer av Messi enn Antonio Valencia generelt da, så det er ikke rart at det finnes flere dives fra Messi på youtube. Med det sagt, så har jeg enda til gode å se Valencia filme tror jeg, og jeg begynner faktisk å tvile litt på at han kan falle i det hele tatt med tanke på den sinnsyke fysikken han har :p

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Wikestad: "Interessant nok tar han av midtstopperen"

 

Interessant?! De ligger under med ett mål, må vinne og han har gult kort! Det er like interessant som å konstatere at asfalten blir våt når det regner.

Det normale er vel uansett å ta ut en back når man jager et mål, stoppere er somregel en trussel på dødball. Derav var det kanskje interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...