Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør de ikke, neste runde er allerede "trukket". Vi får Bilbao eller Lokomotiv dersom vi avanserer i mårra. En EL finale mellom United og City vil overgå relativt mange CL-finale scenarioer, så for min del kan vi godt kjøre den i siste match. Som objektiv ville jeg heller sett Utd v City enn feks Barcelona vs Inter.

Lenke til kommentar

Uansett hvor håpløse vi (Man Utd) var over to oppgjør mot Basel, så er det godt å se at det bor litt i sveitserne og at det ikke bare var Uniteds egen fortjeneste at det gikk ad dundas i siste kamp. Jeg ser mye av de samme kvalitetene på godt og vondt, de var minst like håpløse de første 45min på Old Trafford som de første 15 i denne, samledes som det bor mye mål i dette laget. Jeg kjøper ikke helt hypen i shaqiri, han minner meg egentlig mye om en eksposiv utgave Zoran Tosic. En bra venstre fot og er grei 1 v 1, men ingen ekstraordinære egenskaper. Granit Xhaka derimot, her snakker vi potensiale. Følg med han i andre omgang, han har et ekstremt bra overblikk og pass-fot til å finne medspillerne også.

Streller er også forholdsvis slepen til å se ut som en bedriftsleague spiller. Tipper han goaler i 2.omg.

Underholdene!

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...