Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så straffen til Drogba igjen. Han klager på straffemerket, men når han skyter forsvinner ikke noe gress eller noen gresstuster flyr avgårde. Det er rett og slett en latterlig dårlig straffe.

 

 

Flirer også av Mweenes (Zambias keeper) "you can´t see me" etter straffen der. Er tydeligvis populært der nede enda.

Lenke til kommentar

Morsom fotballdag i dag. Jeg er fornøyd med resultatene, men kampene hadde ikke den virkelig store spenningen jeg hadde håpet på. Direkte stryk til TV2 derimot, her har de rettighetene til Europaligaen og 5(!) kanaler, men sender kun 2 kamper på en kanal. Direkte tøv, synes jeg.

 

In other news, jeg må ærlig talt si at bortemålsregelen er direkte latterlig. Dersom to oppgjør ender 3-1 og så 2-0, bør det bli ekstraomganger og eventuellt straffekonk.

Lenke til kommentar

HHAhahahahha!!! Hvem kommenterer Stoke-Valencia? Kommentatoren er jo helt tullerusk, "Stor dag for Stoke dette her, møter ett av europas beste lag".. De er vel utenfor topp 20... Valencia altså

 

Jørn Sundby, er det ikke det han heter? Uansett, fikk en skikkelig følelse av at det virkelig var B-laget til TV2 som hadde studio i går. Bohinen og H. Berg? Give me a break. Som programlederen sa, dette var to av Drillos disipler og dermed var de tydeligvis storfans av Stoke og deres spillestil.

 

Jeg personlig mener at det er en seier for fotballen når Valencia fullstendig kontrollerer en kamp mot Stoke på Britannia - hjemmet til de teiteste fotballsupporterne i England. De kan tydeligvis bare tre ting på tribunen: Pipe (når motstanderen har ballen), juble (når Stoke har ballen) og synge en versjon av "When the Saints come marching in".

 

Sier også alt om hva Stoke satser på når de faktisk må lage ny oppmerking, 1 meter utenfor den merkingen de bruker i PL, til Europaligaen. Satser på at Valencia virkelig tar frem A-gamet sitt på Mestalla og knuser dem.

 

Jeg hater virkelig Stoke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
83.4% - Ivory Coast have the best passing success rate in this tournament (83.4%), Zambia have the worst rate (69.5%). Contrast.

 

Akkurat når man trodde at pasninger var alfa og omega :(

 

Vil tro at England både for damer og herrer gjør det bra på den statistikken i VM, men resultatene står ikke i stil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...