IcedInsanity Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Nei, sikkert noen som mente det var fun in the sun det der. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Her er forresten hva de gjorde på bildet: Den portugiske klanen + Marcelo. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 @giallorossi Det var det jeg også stusset litt på. Det skal dog sies at tilbudet Kia/Tevez fikk fra PSG ikke var så voldsomt mye mer lukrativt enn Milans tilbud - var vel bare snakk om drøyt €1mln forskjell i årslønn. (Tiltross for at alle medier hoppet på og hevdet det var snakk om en kontrakt på €11mln/år). Det jeg tror kan ha skjedd er at Galliani kanskje har tilbudt Kia en slags fremtidig rolle i Milan-apparatet, eventuelt litt penger under bordet om Kia&Tevez satt seg på bakbeina og blånektet alle andre tilbud(noe som jo ironisk nok skjedde). Det gagner jo isåfall både Milan, spilleren selv(let's face it, Milan er en mye større og mer attraktiv klubb enn PSG) og Kia. Milan slipper - ved at Tevez nekter å godta PSG - en betydelig lavere overgangssum enn det PSG måtte ha punget ut med. Litt av pengene Milan 'sparer' på ren overgangssum får Kia som belønning(hvorfor ellers ville Kia ha avslått PSGs tilbud som på papiret ser noe mer lukrativt ut? Jeg tror heller ikke at Kia bryr seg døyten om hva Tevez ønsker). Dette er i tillegg noe alle tjener på: Milan sparer penger mens Kia greier å presse ut enda litt mer cash. 1 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2012 Kia er jo en foretningsmann så jeg skjønner ikke hva han kunne tjent på en slik rolle - Det hadde ihvertfall ikke vært lukrativt med mindre det er er snakk om en "Raiola-rolle". Hva Milan har tilbudt eller ikke tilbudt velger jeg å distansere meg fra; Vi kan være enige om at han og Tevez ville tjent bedre på en overgang til PSG. Den siste teorien er jeg derimot tilbøylig til å være enig i; Det er absolutt mulig. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=H9cPNWxUlHE&feature=related Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Den videoen har vel allerede blitt en kult-hit. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Fikk ikke sett El Clasico sist, nettopp sett exstended highlights. Herregud for et sykt mål av klysa Alves! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Når vi snakker om fine mål: http://www.youtube.com/watch?v=u9TEPxbZI_w Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Ser ikke helt hva som er så spesielt med det, er jo et helt ordinært frisparkmål som det man ser flere av uke inn og uke ut.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Nei, det er ikke særlig spesielt eller spektakulært, men det er fint. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2012 Selvfølgelig postet mange ganger før, men jeg får ikke nok av den. Gud og meg så deilig! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Håper noen andre får med seg Ghana - Guinea nå. Kjempescoring av Emmanuel Agyemang-Badu, og generelt mange lekre detaljer. Når jeg sitter og skriver dette akkurat nå, så slår A. Camara et innlegg rett i mål, Det anbefales å få med seg andre omgang. http://www.youtube.com/watch?v=RW7MbfNi2NM Endret 1. februar 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Saaatan for et mål! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Tar av i Egypt. Holder det ikke å banke hverandre? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=nsfwZSYaKtg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Haha, sykt! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Unødvendig av Zlatan. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Zamparini: "Vi Italienere er troverdige og jeg har funnet mennesker som er som oss, mye mer enn engelskmenn eller tyskere. (...) Den Arabiske business mannen forstår ikke den pågående maktkampen i Italia, men det trenger dere ikke å skrive (Zampa ler høyt). (...) Jeg håper å forandre situasjonen der de sterke alltid belønnes, der kun de store kan gjøre mål med flere meters offside og få målet godkjent - Til skillnad fra andre lag som Palermo. Dette kommer vi å slåss for". Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Unødvendig av Zlatan. Unødvendig, ja. Rødt kort, nei. Dommeren så det jo ikke engang. Det unødvendige var av målvakten til Napoli. Tre kamper for dette blir for latterlig. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) ser ut som Bayern har blitt enig med Basel om overgang av Xherdan Shaqiri til neste sesong. Bild: Shaqiri kommt! Endret 7. februar 2012 av JRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå