Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@giallorossi

Det var det jeg også stusset litt på. Det skal dog sies at tilbudet Kia/Tevez fikk fra PSG ikke var så voldsomt mye mer lukrativt enn Milans tilbud - var vel bare snakk om drøyt €1mln forskjell i årslønn. (Tiltross for at alle medier hoppet på og hevdet det var snakk om en kontrakt på €11mln/år). Det jeg tror kan ha skjedd er at Galliani kanskje har tilbudt Kia en slags fremtidig rolle i Milan-apparatet, eventuelt litt penger under bordet om Kia&Tevez satt seg på bakbeina og blånektet alle andre tilbud(noe som jo ironisk nok skjedde). Det gagner jo isåfall både Milan, spilleren selv(let's face it, Milan er en mye større og mer attraktiv klubb enn PSG) og Kia. Milan slipper - ved at Tevez nekter å godta PSG - en betydelig lavere overgangssum enn det PSG måtte ha punget ut med. Litt av pengene Milan 'sparer' på ren overgangssum får Kia som belønning(hvorfor ellers ville Kia ha avslått PSGs tilbud som på papiret ser noe mer lukrativt ut? Jeg tror heller ikke at Kia bryr seg døyten om hva Tevez ønsker). Dette er i tillegg noe alle tjener på: Milan sparer penger mens Kia greier å presse ut enda litt mer cash.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kia er jo en foretningsmann så jeg skjønner ikke hva han kunne tjent på en slik rolle - Det hadde ihvertfall ikke vært lukrativt med mindre det er er snakk om en "Raiola-rolle". Hva Milan har tilbudt eller ikke tilbudt velger jeg å distansere meg fra; Vi kan være enige om at han og Tevez ville tjent bedre på en overgang til PSG. Den siste teorien er jeg derimot tilbøylig til å være enig i; Det er absolutt mulig.

Lenke til kommentar

Zamparini: "Vi Italienere er troverdige og jeg har funnet mennesker som er som oss, mye mer enn engelskmenn eller tyskere. (...) Den Arabiske business mannen forstår ikke den pågående maktkampen i Italia, men det trenger dere ikke å skrive (Zampa ler høyt). (...) Jeg håper å forandre situasjonen der de sterke alltid belønnes, der kun de store kan gjøre mål med flere meters offside og få målet godkjent - Til skillnad fra andre lag som Palermo. Dette kommer vi å slåss for".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...