D'Amico Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Er hun dame? Nesten. Endret 9. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er det som skjuler seg bak spoileren? Har ikke lyst på mareritt i natt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er det som skjuler seg bak spoileren? Har ikke lyst på mareritt i natt. Jeg bare lo jeg Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva er det som skjuler seg bak spoileren? Har ikke lyst på mareritt i natt. Mordi! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Mordi! Faen, det er så jævla nerd å si "mordi", si det som det er: Morra di! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Mordi! Faen, det er så jævla nerd å si "mordi", si det som det er: Morra di! Det er også jævla nerd å skrive innlegg hvor 50 % av ordene er uforståelig engelsk slang. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Det er også jævla nerd å skrive innlegg hvor 50 % av ordene er uforståelig engelsk slang. Vel jeg skriver fra hjertet, ikke noe College-oppgave greier Edit: Som den samfunnsviteren du er så burde du oppsøke folket (Aka gata) ikke allitd stortinget og shitt Endret 9. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Lol, intervju med Riise. På spørsmålet: "Roma - Lazio neste helg. Snakkes det allerede om derbyet?" - Svarer han: "Jeg har hørt fra de andre spillerne at det er som Liverpool - Everton" Haha! :!: Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Han hadde sikkert to valg som guttunge, bli kriminell eller fotballspiller Kriminell? Vennligst forklar.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kriminell? Vennligst forklar.. Det var da mye jeg skulle forklare for deg i dag da Nå var det sarkastisk ment, du var nok den eneste her som ikke forsto dette. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg tror du må forklare meg og. Siden han er mørk i huden så kunne han endt som kriminell. Litt vel fordomsfull kanskje? Stereotyper er det vel.. ikke bra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg tror du må forklare meg og. Siden han er mørk i huden så kunne han endt som kriminell. Litt vel fordomsfull kanskje? Stereotyper er det vel.. ikke bra. Ja, men det virker jo som om Giallorossi tror han er i mørk i huden selv, etter måten han skriver på. Skikkelig gangzta. Hvem vet? Kanskje Giallorossi er neger? Hvis ikke er han tidenes hobby-neger hvertfall Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tror ikke han er det, nei. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Måten han ser ut på så kunne han lett passa inn i et slikt miljø - ja. Og nei jeg er ikke svart, jeg er nordmann fra bunnen av Hobby-Neger? Her må nok du fortelle meg hva du mener med det? Eneste jeg kan si er at jeg kjenner og går daglig rundt med vanlig (Ustabile) hudfargede Endret 10. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Haha, hobbyneger Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 En som jeg tror blir å finne i Premier League i Januar er toppscoreren i Sverige, Viktor Elm. Han har mange mål i år, og er ung. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 En som jeg tror blir å finne i Premier League i Januar er toppscoreren i Sverige, Viktor Elm. Han har mange mål i år, og er ung. Av det jeg har fått med meg så skal Victor dra til Heerenveen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 En som jeg tror blir å finne i Premier League i Januar er toppscoreren i Sverige, Viktor Elm. Han har mange mål i år, og er ung. Av det jeg har fått med meg så skal Victor dra til Heerenveen Elyounoussi og Elm i spisspar, interesant Hurra, innlegg 2000 for Sameboe Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Måten han ser ut på så kunne han lett passa inn i et slikt miljø - ja. Og nei jeg er ikke svart, jeg er nordmann fra bunnen av Hobby-Neger? Her må nok du fortelle meg hva du mener med det? Eneste jeg kan si er at jeg kjenner og går daglig rundt med vanlig (Ustabile) hudfargede Hvorfor "forsvarer" du deg med å si at du er nordmann (fra bunnen av)? Det er ikke noe negativt å være mørk sist jeg gang jeg sjekket.. Hva er vanlige (ustabile) hudfargede mennesker? Hvis dette er din form for humor eller ironi bør du seriøst endre den, funker ikke. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hvorfor "forsvarer" du deg med å si at du er nordmann (fra bunnen av)? Det er ikke noe negativt å være mørk sist jeg gang jeg sjekket.. Hva er vanlige (ustabile) hudfargede mennesker? Hvis dette er din form for humor eller ironi bør du seriøst endre den, funker ikke. Seriøst, det var kødd. Det var heller ikke noe forsvar (det med at jg var nordmann) - Hvordan i all verden klarer du å tolke det slikt? Det var ironi på høyt. Du klarer faktisk å feiltolke meg så til de grader, jeg har aldri sagt at flesteparten av Hudfargede er ustabile? Les den setningen om igjen Tror du rett og slett må vurdere. Endret 10. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå