Snurreleif Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Fantastisk kamp, de som prøver å si noe annet er idioter. Fantastisk argument, de som påstår noe annet er meganumerounoklasseen-fjotter. Trenger ikke noe argument, var bare å se kampen... Og hva hvis noen er uenige etter å ha sett kampen? Det er faktisk fullt mulig å være uenig med noen, og det betyr ikke automatisk at man er en idiot av den grunn. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Er idiot blitt et såpass farlig ord å si? Var jo ikke sånn at jeg skrev at person x var idiot. Det var mye negative innlegg/kommentarer/osv i uka som gikk fra folk som mente at El Clasico bare var dritt, mens man nå så at kampen er fantastisk underholdning. Tolk det som mitt svar til dem (ikke nødvendigvis på dette forumet her, som sagt, dette er noe jeg føler brer seg rundt i Norge så fort noe "usportslig" skjer i Spania/El Clasico). pluss, legge merke til når jeg skrev innlegget, 15 minutter etter kampslutt... Endret 26. januar 2012 av Teipball Lenke til kommentar
T.A Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 El Clasico var helt konge. Utrolig bra match, godt å se Real knuse Barcelona til tider. Må si at Özil virkelig har kommet seg! Lekte spesielt med Abidal til tider - Herlig! 1 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Ja fint å se Özil i form igjen. Så meget bra ut. Men må si at jeg er veldig lei real og barca. de er bare så laterlig barnslig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Slik reaksjonen var til mange på twitter i går virker det ikke som El Classico har samme status som det en gang var. Mange beskjed var som "Faen så kvalmt." "Tragisk at lag får holde på sånn" etc. Det er aldri morro når 2 av 2 kamper på ei uke blir preget av filming og dritt. Helt håpløst i tillegg at dommeren er innhabil og burde aldri få dømme slike oppgjør. Barcelona er en av grunnene til av videodømming burde innføres. Så motstander slipper røde kort og bad boy stempel på grunn av homo Alves overdriver. I tillegg så vil spillere som Pepe få straff som nekter han å spille kamper. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) I en fotballmatch vil det alltid være en eller annen som overspiller, og ødelegger for det andre laget (merk: Alves). Sånn er det jo ikke kun i EC, men stort sett. Så naturlig nok, ettersom det er så sinnsykt mange seere, så reagerer man mer på det som skjer i denne matchen enn noen annen. Det man IKKE klarer å se, er den flotte fotballen som blir spilt. Som Madrid-fan kan jeg innrømme at matchen på Bernabeu var utrolig skuffende. Og når det da i tillegg skjer noe kontroversielt så reagerer folk. Netopp fordi matchen er så utrolig stor. Poenget er at usportsligheter skjer overalt. men man legger spesielt merke til det i EC. Og spillerne får tyn... og det skal de. Men føler at folk overreagerer litt. Endret 26. januar 2012 av T.A Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Mourinho ventet på dommeren etter kampen Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=BJbSxMt7oH8 Hahaha! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Savner virkelig ikke Vuvuvzela'n Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=BJbSxMt7oH8 Hahaha! Skjøre disse afrikanerne gitt. Er idiot blitt et såpass farlig ord å si? Var jo ikke sånn at jeg skrev at person x var idiot. Du kaller ingen ved navn, men du skriver jo rett ut at de som er uenige i at det var en god kamp er idioter, ergo kaller du alle som måtte være uenige for idioter og dermed noen direkte. Og det har vel aldri blitt "godtatt" å fornærme noens intelligens? Noe du jo gjør ved å bruke ordet "idiot", det er ikke akkurat en førsteklasses debatt-teknikk. Det var mye negative innlegg/kommentarer/osv i uka som gikk fra folk som mente at El Clasico bare var dritt, mens man nå så at kampen er fantastisk underholdning. Så fordi du mente at dette motbeviste kritikerne så har du rett til å påstå at de som kanskje ikke en gang liker spansk fotball er idioter? Deres mening om at El Clasico er dritt eller oppskrytt må da få være gyldig så lenge de ikke sprer rundt seg med usakligheter, du tar jo hele nivået ned ytterligere hakk ved å blande inn ordet "idiot" og retter det mot en spesiell "gruppe" (de som er uenige). (ikke nødvendigvis på dette forumet her, som sagt, dette er noe jeg føler brer seg rundt i Norge så fort noe "usportslig" skjer i Spania/El Clasico). Så hvorfor diskutere det her? Hvorfor eventuelt fornærme noen her fordi du ikke en gang mener det skjer i så stor grad på dette forumet? Er dette deg som prøver å tre litt mer varsomt og ytre en slags "unnskyldning", eller prøver du bare å ro deg bort? Føler du at du har tråkket i salaten kan du vel heller bare si det rett ut? pluss, legge merke til når jeg skrev innlegget, 15 minutter etter kampslutt... Greit nok at du skrev det i affekt, men du forsvarte jo sitatet lenge etter kampslutt. Er det virkelig sånn at fordi man er engasjert så kan man si hva som helst? Jeg har all mulig forståelse for at man kan bli engasjert når man diskuterer under en kamp, men det er fortsatt lov å tenke før man skriver på et forum. Endret 26. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Mulig idiot er noe veldig ille der du er i fra. Men aldri vært noe problem for meg. Jeg kan ikke se at det er noen big deal, men hvis jeg fornærmet deg eller noen andre på dette forumet beklager jeg dette. Case closed. Epic dive forresten, men burde få endel kampers karantene. Er jo bare latterlig. Noen som veit om han om kom tilbake på banen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Vet personlig hvor vondt det gjør å ikke få frispark. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 For alle dere som har fulgt den famøse Tevez-sagaen: Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Hahahhhaah, sykt bra! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2012 Synes Galliani bare blir mer og mer pratsom jo eldre han blir, det kler han ikke. I utgangspunktet så synes jeg ikke Milan har opptrådt uprofesjonelt men når klubbens hode prater mer om Tevez & City enn eksempelvis resultatene, da synes jeg en grense er nådd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Moa matchvinner igjen idag. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Synes Galliani bare blir mer og mer pratsom jo eldre han blir, det kler han ikke. I utgangspunktet så synes jeg ikke Milan har opptrådt uprofesjonelt men når klubbens hode prater mer om Tevez & City enn eksempelvis resultatene, da synes jeg en grense er nådd. Noe uenig. Synes Galliani har oppført seg kritikkverdig i denne saken. Alt fra middagen i Rio, uttalelsene i media, til måten han ved hjelp av Kia 'fjernet' PSG som kandidat har vært på grensen. All honør til City forresten, spesielt Khaldoon Al Mubarak. Endret 28. januar 2012 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 Hvis du leser det en gang til så ser du at vi er ganske så enige, men den siste teorien din (Kia's rolle) støtter jeg ikke, for er det en ting agenter er ute etter så er det penger og spesielt en foretningsmann som han (Historien hans tilsier ihvertfall det; Han bryr seg ikke nevneverdig om Tevez). Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Jeg tar den ikke... (ser at han har to forskjellige sko, men er ikke akkurat noe spess det) Men når vi er inne på Real Madrid. Flott å se Granero spille 90 minutter i dag. Var god også. Endret 28. januar 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå