Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk kamp, de som prøver å si noe annet er idioter.

Real Madrid helt på høyde med Barcelona, om ikke bedre. Tempratur som det skal være. Barcelona-spillerne overdriver mye synes jeg, spesielt mot slutten. Viser at de er redde, og akkurat det liker jeg.

Spiller man sånn i ligaoppgjøret og i CL. Da vinner man, garantert.

Lenke til kommentar

Ikke noe rødt på Ramos synes jeg også. Uskyldig duell, selv om han faktisk får litt kontakt med Busquets.

Kampen ble en farse mot slutten når det begynte å stå om noe viktig. Real kan med rette føle seg uheldige etter kampen, mest på grunn av dårlig utbetaling på sjanene sine.

Når det kommer til kvalmhetsfaktor synes jeg fortsatt det er jevnt fordelt på begge lagene. Det ble mye piss mot slutten, som var synd, for ved rundt 75-85 virket det å være en veldig god og spennende avslutning.

Lenke til kommentar

Haha. Fy faen for et drittlag. Håper noen snart setter inn saftig tofotstakling på Alves så han får kjenne hvordan det føles når det faktisk gjør vondt.

Ja, for å skade noen er mye bedre enn å overdrive. Jeg vet at Barca-spillerne filmer en del, men vet du hva? Det gjør en del Real-spillere også + de spiller styggere enn Barca.

Syns situasjonen med Ramos er et gult kort, så vil si det stemmer, men er overasket over at det var der det røde kortet skulle komme!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Fantastisk kamp, de som prøver å si noe annet er idioter.

Fantastisk argument, de som påstår noe annet er meganumerounoklasseen-fjotter.

Trenger ikke noe argument, var bare å se kampen...

Men jeg kan jo endre det til noe mer politik korrekt som, "fantastisk kamp, de som prøver å si noe annet har enten ikke sett kampen eller har et helt annet syn på fotball enn det som majoriteten av verden har".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...