perpetrus382 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Han hadde sikkert to valg som guttunge, bli kriminell eller fotballspiller Søkke! Hadde blitt redd, hvis jeg hadde jeg møtt han der i en mørk bakgate.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Han hadde sikkert to valg som guttunge, bli kriminell eller fotballspiller Søkke! Hadde blitt redd, hvis jeg hadde jeg møtt han der i en mørk bakgate.. Neida. Hard utenpå, myk inni Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det har du erfart eller? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette er bare noe jeg innbiller meg, men det er ofte sånn med slike kraftplugger. Snille som lam. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Neida. Hard utenpå, myk inni Har mine tvil, men.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Absolutt ikke alle Hehe, tenker du på noen spesielle eller? Neida. Hard utenpå, myk inni Har mine tvil, men.. Kanskje, kanskje ikke. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Neida. Hard utenpå, myk inni Rawr Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Absolutt ikke alle Hehe, tenker du på noen spesielle eller? Ikke som jeg kommer på, men er nok en del av dem ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Han hadde sikkert to valg som guttunge, bli kriminell eller fotballspiller Misunne @ pic. Absolutt ikke alle Hehe, tenker du på noen spesielle eller? Rocky, Hogan, Panzer og pusen over alle puser: Jan Thomas Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Pøh, jeg har mye bedre kropp enn det der... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Pøh, jeg har mye bedre kropp enn det der... Pix or it doesn't exist! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Neeeeeei!! Nå får jeg garantert mareritt i natt! Din skyld NightKeeper! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Måtte du brenne lenge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Åpne spoilerene til NightKeeper på eget iniativ, still dont get it? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Åpne spoilerene til NightKeeper på eget iniativ, still dont get it? Ikke gått i den fella før dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er hun dame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå