Teipball Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Skal bli spennende å se hva spillerne har stemt på, om det kommer ut. Hadde også vært spennende å sett hvem av de 11 som fikk flest stemmer. forøvrig, latterlig at tv2 tok pause midt i sendinga. Så man ble/blir spoilet når man er på sosiale medier samtidig som man ser på. Endret 9. januar 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Om ikke Rooney vinner årets mål begynner jeg virkelig å lure. Nå lurer du vel? Beste målet vant. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Om ikke Rooney vinner årets mål begynner jeg virkelig å lure. Go on. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Synd ikke Blatter falt og knakk nakken under sitt forsøk på Wakka Wakka... 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Nei i alle dager?! Messi? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det var det ingen som sa noe om. Men du har helt sikkert rett. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Messi sitt mål var bra, men topp 3 i Europa i fjor? Messi har vel 30 mål selv som var bedre? Jeg regner ikke med spillet før de vinner igjen ballen som en del av oppbygningen til målet. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Regner med at du har sett denne godbiten, LL, men til resten av dere: http://www.youtube.com/watch?v=-HBVfGfGQLM Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det er sånne ting jeg gjorde i mine dager som fotballspiller. Synd jeg ble fikk et vondt kne, ble lat og ga opp. Hadde garantert vært helt i toppen med Messi og Ronaldo om ting ikke hadde gått galt. Nesten i alle fall. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Regner med at du har sett denne godbiten, LL, men til resten av dere: Bra jobba og sånn, men ikke utrolig spektakulært med en overstegsfinte, et rykk, skuddfinte og lobb, hvertfall ikke i forhold til de fintene Neymar vartet opp med. Dessuten er det på trening og ikke i kamp, og dermed utelukket til kåringen per def. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Var nok ikke et innspill til debatten om hvem som skulle vunnet "årets mål", tror heller det var en kuriositet. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Åhnå, da får jeg modere mitt noe krasse utsagn med en liten beklagelse. Forøvrig mener jeg at det er imponerende utført, selv om det er på trening. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Lucky Luciano hadde rett, en liten kuriositet. Jeg har sansen for Coutinho, så håper han kaprer en plass til VM i 2014. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Demba Ba ble matchvinner for Senegal mot Sudan i dag. 1-0. Noen som er overrasket? Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ikke noe gigasjokk det nei! Topp 2 giftigste spisser i verdens beste liga, med RvP. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Sudan har jo det stjernegalleriet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå