Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mens du er "her" Giallorossi. Hvordan ligger det ann med De Rossi og kontrakten hans? Det er slikt at den går ut til sommeren? Noen klubber som han kan gå til ,eller fortsetter han i Roma.

Disse spekulasjonene har ene og alene media skyld i, falske intervjuer og en skjult agenda - Usmakelig, men allikevel som forventet. Jeg ofrer ikke en eneste bekymring hva angår De Rossi og hans kontrakt. Det jeg derimot reagerer på er styret og Fenucci (Dette er hans område). Vi har brent oss så mange ganger før på nettopp dette, eksemplene er mange, men felles for dem alle er at det var Prade som i bunn og grunn styrte dette (Vår tidligere sportsdirektør), nå er det Fenucci ilag med Sabatini. Og det er jævla skuffende å konstatere at den rene linja som de har lagt seg på, ikke har blitt følgt ved dette tilfellet (Det gjelder forsåvidt også med Juan, Greco etc). Det er ikke lenge igjen før disse pundifiserte klubbene kan tilby vår egen mann en sinnsyk kontrakt, det er isolert sett forkastelig - Slike saker/problemer bør man unngå som en profesjonell fotballklubb (...Og det er jo ditt vi skal).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Årets lag:

Casillas

Alves-Pique-Vidic-Ramos

Alonso-Xavi-Iniesta

Cristiano-Messi-Rooney.

Neuer kunne vært foran Casillas.

Hvor er Thiago Silva? Latterlig at han ikke er der.

Alonso og Ramos er jeg litt overrasket over. Alonso god i hele 2011, Ramos mer bare denne sesongen.

Rooney skjønner jeg ikke. Mener heller Van Persie eller Gomez burde fått den siste plassen. Selv Agüero burde vært foran.

Lenke til kommentar

Sluttet å ta FIFA-kåringer seriøst for lenge siden. At Rooney kommer på årets lag før Gomez og van Persie, og van Persie ikke en gang var nominert til gullballen viser nok en gang hvor useriøst det er. At Neuer ikke får plassen foran Casillas syns jeg også er merkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...