Herr Brun Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Det finnes jo ingen fornuftig grunn til ikke å gjøre det. Det er jo en større prestasjon med assist til selvmål enn til vanlig mål. Innlegget må jo være ekstremt bra om det skal bli selvmål av det, mens en god spiss kan redde en dårlig pasning. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 8 kampers karantene på Suarez. Utifra alt han har gjort på banen de siste 2 mnd, så gjør det meg ingenting. Uansett, det er jo en veldig streng straff, men nå har ikke media fått tak i alle bevisene som FA har, og jeg regner med at de har alt under kontroll (noe veldig mange ikke tror). Mange tror jo at United er favoritten til FA osv, og at United hadde noe med denne saken å gjøre, slik at Suarez fikk lang straff. Nå skal det jo sies at Ferdinand fikk 8 mnd karantene for å ikke møte opp på en dopingtest, for så å teste negativt på neste test, mens Toure som testet positivt fikk 5 mnd. Tror FA er ganske objektive, heldigvis. En vil jo alltid tro at FA har en agenda mot klubben sin, når de får en straff på seg. Håper Suarez går til seg selv nå, og bestemmer seg for å slutte med alt tøvet ut på banen. Han overspiller jo så dårlig òg, at jeg tviler på at Hollywood vil ha han med det første. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Ja United og da spesielt Rooney er FA's store gullgutter. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Øhm, FA gikk jo til FIFA for å anke den internasjonale suspensjonen til Rooney, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil med den (for jeg mener å oppfatte at du var sarkastisk?). Men spennende å se hva som skjer med John Terry-saken nå, nå har FA satt en standard i rasisme-saker - og Terry vs Ferdinand var det faktisk vitner til, i motsetning til Suarez/Evra. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Neinei, mente det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Åja, da så. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Får man assist på selvmål? "4 Mål Milan 0 - 1 Francesco Pisano (selvmål). Målgivende pasning Robinho" Man skal vel egentlig ikke få det, nei. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Sånne automatiske liveoppdateringer som Dagbladet driver med kan du ta og trøkke opp i ræva, for de er skikkelig skikkelig dårlige. Alt er så helautomatisk og sterilt at jeg får fnatt av det. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Grunnen til at det står oppført med assist er nok fordi Nocerino først ble kreditert målet før det senere ble omgjort til selvmål. Endret 21. desember 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Utrolig irriterende å se Villa spille så bra fotball i store deler av kampen, for så å slippe inn på dødball for 9. gang denne sesongen. Argh! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Utrolig irriterende å se Villa spille så bra fotball i store deler av kampen, for så å slippe inn på dødball for 9. gang denne sesongen. Argh! Egen PL-pub. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Hva tenker dere om keeperens spark mot en tilskuer i Ajax - Alkmaar? Greit nok at han overdriver litt når han gir tilskueren to spark mens han ligger nede, men herregud, det er jo han som blir angrepet og som blir nødt til å drive selvforsvar. Det siste han forventer på en fotballbane er å plutselig bli angrepet, så antakelig så pumper blodet noe enormt når han oppfatter hva som skjer. Det er jo en vanskelig situasjon i og med at profesjonelle fotballspillere skal være forbilder og dette ikke er bilder man vil se, men samtidig så er det litt dumt at tilskuerne blir så mye mer beskyttet og spillerne bare skal ta imot alt. En tilskuer tar seg på banen kun for å angripe han, da er det lov å både bli forbanna og forsvare seg selv mener jeg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Vansklig sak, spør du meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Video? EDIT: I helvete. Ser Heerenveen vant 11-1 mot Oss. Saaatan! EDIT2: Var cup det ja. Endret 22. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=NmamIYFN1s8 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LZKuqh03zCQ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Enig med Hewitt. Tilskueren går kun inn for å ta han. Hadde klikka i vinkel på han selv. Men av det jeg forstår her: Vinker AZ-treneren spillerne av banen etter det røde kortet, rett og slett fordi han syntes det var latterlig å vise ut keeperen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Hewitt -> Endret 22. desember 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Tror det ble sagt i et intervju at spillerne ble vinket av banen fordi de ikke anså det som trygt på banen lenger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Forståelig det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå