Emils. Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Luciano poster som han vanligvis gjør og Jotun poster som han vanligvis gjør. Det er et forum, hvem bryr seg? Hvordan sjekker man ut hvem som har flest innlegg i de forskjellige trådene forresten? Tipper det er Giallorossi som har flest her, men bare lurer sånn rent generelt. Trykk på mine innlegg -> så ved siden av tråden du ønsker å se, står det xxx svar i tråden -> trykk der og da ser du hvor mange poster alle som har skrevet i den her. Uansett så er topp 10; #1 Giallorossi 1007 #2 Latias 1005 #3 DJ_Dark 926 #4 Jotun 595 #5 tc47 547 #6 Herr Brun 380 #7 TomHel 379 #8 Sameboe 374 #9 Jørgen 347 #10 Lucky Luciano 316 Endret 30. november 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Heretter skal jeg kun poste på rumensk. Hvem vet, kanskje en og annen dimling er rumener her inne og kan tyde det. PS: Jeg poster utelukkende dette for å skape dårlig stemning. Er ekspert på det. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Rumensk er jo nesten-italiensk(er jo et uttrykk ala 'rumenere forstår italiensk mens italienere vil ikke forstå rumensk'). Stort publikum for det her inne. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Hvorfor snakker vi enda om dette? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Skal forøvrig gi deg en like på den, DJ_Dark. Er vel hovedsakelig plusser, forumtreff og kule signaturer som opptar deg her inne. Håpløs kommentar. Jeg var ganske så seriøs med det jeg skrev der. Det er ytterst få som kan italiensk i tråden her, så hvorfor poste det i det hele tatt? Fint for deg at du kan det, skal ikke ta fra deg det, men det blir det samme som om jeg skal begynne å skrive nederlandsk her, fordi jeg kan det litt. EDIT: Siste kommentar fra meg. Endret 30. november 2011 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Nei, det blir på ingen måte det samme. Skremmende at du som journalist(?) ikke ser forskjellen. Send meg gjerne en PM om du vil jeg skal utfylle. Setter uansett strek for diskusjonen her, snakk om å blåse en slik fillesak ut av proporsjoner. Endret 30. november 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 PS: Jeg poster utelukkende dette for å skape dårlig stemning. Er ekspert på det. Crepa, pezzo di merda, e vai a sucare cazzi su un aereo! Tilfeldigvis alt jeg kan på italiensk. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Bruce har fått sparken Hvem er mulig arvtager? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Martin O'Neill er vel åpenbar. Mener å ha lest at han var Sunderland-fan som liten. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Svennis? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2011 Rapporter Del Skrevet 30. november 2011 Gud, håper ikke det er Martin O'neil som overtar, skrekkelig bæsfyr. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Typisk Spansk fittefotball: http://www.tv2.no/sport/fotball/spania/pique-paadro-seg-gult-kort-med-vilje-strider-mot-fotballens-verdier-3649969.html Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Hvis det finnes et snev av rettferdighet så må han jo stå over Real-kampen og. Minst. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Typisk Spansk fittefotball: http://www.tv2.no/sport/fotball/spania/pique-paadro-seg-gult-kort-med-vilje-strider-mot-fotballens-verdier-3649969.html Nå gjorde vel Terry det akkurat samme ( bare på en annen måte) i serierunden som var før ligacupen. Og den godenste Beckham sparket ned en spiller (ok, taklet) en spiller for England. Dette skjer i alle lag og nasjoner. Likegreit å droppe den "spansk fotball er så unfair" med engang. IMO bedre å drøye enn å sparke ned en spiller i alle fall, når det først blir gjort. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Spørsmålet er jo så klart om det er greit å gjøre det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Ja, personlig synes jeg ikke det er så ille. Man utnytter reglene til sin fordel. Men samtidig så kan det jo hende at Pique aldri hadde fått det gule kortet resten av sesongen, og dermed måtte stå over 1 ekstra kamp. Alonso må jo stå over kampen mot Sporting, en kamp som veldig fort kan ende opp med poengtap. Hadde han ikke fått det unødvendige gule mot Atletico så hadde man stilt med et bedre lag mot Sporting. Men selvsagt, er på kanten av det som burde være lov. Men jeg synes også at det er mye bedre å få kortet for drøying enn å få det med en takling. Da skader du i alle fall ingen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Men hvorfor ikke bare spare Pique i matchen mot Levante uansett? Da blir han klar til kampen mot Real... Ser ikke logikken. 2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) edit; lol ingen logikk nei Endret 1. desember 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Men hvorfor ikke bare spare Pique i matchen mot Levante uansett? Da blir han klar til kampen mot Real... Ser ikke logikken. Det er ingen logikk i hvorfor Terry gjorde det, Alonso gjorde det vel i fjor? og Pique gjør det nå. Men de vet med å benytte seg av feil i reglene, og jeg kan ikke se hvordan de kan ha reglene på sin side og straffe Pique fordi han får et gult kort. Syns alle slike saker bare er merkelige. La nå han spille mot Real Madrid. Jeg vil se El Clasico med ALLE stjernene utpå banen. Det er slik verdens største fotballkamp skal være ! Over til filming. Har irritert meg grenseløst over all filmingen som skjer i Premier League om dagen. Virker som om de fleste spillere syns filming er greit. Nå var det vel Helguson mot Chelsea, David Luiz som igrunn holder på med mye rart i alle kampene han spiller og ikke minst Luis fuckings Suarez, som jeg syns var en fantastisk fotballspiller å se på, men som nå er det største hatobjektet jeg vet om. At det er mulig å være så taper at han må ty til filming i annenhver situasjon. Etter rasisme-saken mot Evra, så sa Suarez i et intervju at han spilte fotball fordi det var det han syns va gøyest i livet og alt det der, men alikavel så er han den største juksemakeren i England. Er det gøy? Håper inderlig Liverpool tar tak i dette, og håndterer dette, slik som de gjorde med Torres. Som Ferguson klarte med Ronaldo. Tar med at Villas-Boas bør gjøre de samme med Luiz. Virker ikke som om han har helt kontroll over spillerene enda. Dog håper jeg Abra gir han mye mer tid, for han kan bli en stor, stor manager. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Poenget mitt er at han ikke drar nytte av det. Det å hvile Pique mot Levante vil gjøre samme nytten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå