Jotun Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tenk hvis Blackburn kunne scoret 7-8 mål nå! Det hadde vært noe.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tenk hvis Blackburn kunne scoret 7-8 mål nå! Det hadde vært noe.... Etter kampen er ferdig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Er da ikke mer usannsynlig det enn at de skulle gjort det under kampen vel....? Endret 9. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hehe.... Vil ikke si det mot Chelsea i år.... De virker vilt sterke! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 City med 9 mann :!: Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dunne har vert en vandrende katastrofe for City iår. 2 selvmål.. Røde kort.. Mange baklengsmål. Hva har skjedd med Dunnu "Sikkerheten selv" ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Eller, hva har skjedd med Bent? Han er jo storscorer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dunne har aldri vært "sikkerheten selv". Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dunne har aldri vært "sikkerheten selv". Hvor har du det fra? Er noen år siden, men han (dunne) var god sammen med Distin på midstopperplassen Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dunne har aldri vært "sikkerheten selv". Hvor har du det fra? Dunne var jo enorm i flere sesonger. Helt klart en stopper jeg kunne tenkt meg å sett i Liverpool for en stund siden. Ekte Jamie Carragher type. Ofrer alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Få som slår Richards. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dunne er ikke god nok for oss. Lenge siden han kan ha vært det og syns jeg.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Få som slår Richards. That *N* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Villa tapte uten Carew i dag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dunne har aldri vært "sikkerheten selv". Hvor har du det fra? Dunne var jo enorm i flere sesonger. Helt klart en stopper jeg kunne tenkt meg å sett i Liverpool for en stund siden. Ekte Jamie Carragher type. Ofrer alt. Tja, enorm og enorm fru blom. Vi har hvertfall forskjellige meninger når det gjelder den definisjonen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Villa tapte uten Carew i dag. Det kan de vel strengt tatt takke Steve Sidwell for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Få som slår Richards. That *N* Sixpack Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Villa tapte uten Carew i dag. Det kan de vel strengt tatt takke Steve Sidwell for. Tror ikke han får flere kamper (selv om han scorte. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Han hadde sikkert to valg som guttunge, bli kriminell eller fotballspiller Endret 9. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå