Samcki Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 ja. det er ikke noe klasse lag for nederland, men herlige mål Absolutt, ingen tvil om at Tyskland er best i dag... men vi får se til EM, Nederland er fortsatt mine favoritter Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er bare imponert over Klose, 1 mål og 2 assists nå. Han holder nivå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Underholdende kamp. Og Tyskland kommer til å være gode lenge med det unge mannskapet deres. Men hva faen skjer med Spania? Noen som vet hvilket lag de stiller i dag? Stiller så godt som toppet ffs. Jævla oddsbong. Endret 15. november 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Spania har vært veldig dårlige på bortebane (vennskapskamper) siden VM. Tapt så og si hver kamp. Tror de rett og slett ikke bryr seg om de kampene lengre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ser ut som Jone beholder rekorden sin: http://m.aftenbladet.no/mfotball/?art=215065 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Serie A gratis på norsk-TV 3 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 For godt til å være sant? Er det da slik at vi som faktisk er betal-kunder kan si opp abbo. og forvente oss inntil 3 Serie A kamper ukentlig på den nye kanalen? De nevner tross alt kun Serie A, så jeg regner med at La Liga m.m ikke er med i 3 de ukentlige kampene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ser ut som Jone beholder rekorden sin: http://m.aftenbladet.no/mfotball/?art=215065 Jeg var ganske så sikker på at den ikke var lengre ja! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Pele: - My Santos team were much better than the current Barcelona side Pele med hodet i ræva som vanlig. Tidenes (mest oppskrytte) fotballspiller. Gleder meg til å se Pablo Barrera mot Barcelona idag. Har fortsatt ikke gitt opp å se han regjere i West Ham. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Spennende lesning: Hvis du er interessert vel og merke (Fotballstatistikk og hvordan klubbene bruker det) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vet ikke hvor mange som så Real Madrid-matchen i går, men denne scoringen er verdt å se. Higuain gjør jo jobben sin, men steike for et miserabelt forsvars og keeperspill. http://www.youtube.com/watch?v=0L0RKZlazG4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Herregud..... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Patetico. .. leverer hvert eneste El Derbi. Synd at Perea ikke spilte i midten, blir alltid så mye fantastisk da. Skal sies at han gjør "jobben" sin på høyrebacken også. Begynner å glede meg til El Clasico nå, tror faktisk Real Madrid kan ta alle tre poengene nå. Selv om Mourinho selv godt mulig er fornøyd med 1 poeng sånn som La Liga ser ut nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bare man ikke taper så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Har ganske god tro på Real. Slik de har spilt i høst er ganske nær perfekt fotball etter min smak. Barca har skutt seg selv i foten med deres trege oppbyggende spill som hittil ikke har sittet 100 %. Når de en gang får det inn igjen er de absolutt best, men det ser ikke helt slik ut nå. Håper bare vi slipper grisetaklinger, skuespill, syting og slåssing. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Var Gary Speed homofil? Var fortvilelsen over en slik mulig avsløring grunnen til at han hengte seg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Om så, fy faen... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Var Gary Speed homofil? Var fortvilelsen over en slik mulig avsløring grunnen til at han hengte seg? Hvor tar du dette ifra? Isåfall, helt forferdelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå