""" Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Får håpe Ryujiro Ueda sitt er lenger, selv om jeg synes det så ut som om Jone sitt er litt lenger. Heia! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Ueda sitt var iallfall finere, men synes det så ut som Jone Samuelsens var lengre. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Men keeper står jo faen meg inne i 16-meteren. det skal da ikke være mulig å slippe ballen inn når han er innenfor 16... Får håpe Ryujiro Ueda sitt er lenger, selv om jeg synes det så ut som om Jone sitt er litt lenger. Heia! Hvorfor håper du ikke at en norsk en har rekorden fremfor en utlending? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Fordi du skal quote han... For min del ser det ut som vi har en ny rekord. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Heia Japan. Det var en god del penere også. Ueda sitt er litt fra siden, så det er godt mulig lengre. Latterlig at det har kommet 2 slike mål på så kort mellomrom. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ZuUvHXcZux8&feature=player_embedded (Det er urin som kastes om det er noen som lurte) Skam. Endret 31. oktober 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan endte dette? Er jo helt skammelig oppførsel. Ellers, veit ikke om det er nevnt i tråden før, men Cassano er innlagt på sykehus. Er etter hva jeg skjønte snakk om hjernen.(?) Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Så vidt jeg vet endte det uten bøter og følger. Juventus fikk riktignok €10,000 i bot for Facchetti-håning og div mens Inter fikk €20,000 for Heysel-sanger og banner. ------ Stemmer. ANSA har meldt at det er hjerneslag. Skal være skade på hjernevev. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 The following 23 men (in alphabetical order) are in contention for the FIFA Ballon d’Or 2011: Éric Abidal (France), Sergio Agüero (Argentina), Karim Benzema (France), Iker Casillas (Spain), Cristiano Ronaldo (Portugal), Dani Alves (Brazil), Samuel Eto’o (Cameroon), Cesc Fàbregas (Spain), Diego Forlán (Uruguay), Andrés Iniesta (Spain), Lionel Messi (Argentina), Thomas Müller (Germany), Nani (Portugal), Neymar (Brazil), Mesut Özil (Germany), Gerard Piqué (Spain), Wayne Rooney (England), Bastian Schweinsteiger (Germany), Wesley Sneijder (Netherlands), Luis Suárez (Uruguay), David Villa (Spain), Xabi Alonso (Spain), Xavi (Spain). Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Latterlig at spillere som Suarez, Villa, Shweinsteiger, Mûller, Forlan, Benzema, Abidal, Aguero og Sneijder er nominert mens RVP ikke er. 5 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Kan være enig med mange der. Men Benzema og Agüero var faktisk vært veldig gode så langt i 2011. Ser ingen grunn til at de ikke skal være på en topp 23 liste. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Gode har de vært for all del, men jeg synes nå at RVP fortjener nominasjonen fordeom. Uansett så er det meningsløst da vi alle vet hvem som vinner Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Ja, RvP burde å ha blitt nominert, og det er flere på lista som ikke burde vært der. F. eks Fabregas og Villa. Men som du sier. Blir uansett Messi på topp, men Cristiano, Xavi og Iniesta på plassene bak uansett. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Oi, så ikke engang at Cesc var på lista. Der er iallefall latterlig, mannen har ikke hatt et supert 2011 heller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Alltid slik i rumensk fotball eller? http://www.vgtv.no/#!id=45747 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) I dag etter Pilzen kampen, så har Valdez tangert rekorden Miguel Reina hadde ved antall minutter uten baklengs i barca. Miguel Reina hadde rekorden fra 72-73 sesongen med 824 minutter uten baklengs. Etter 37 min mot Pilzen slo han denne rekorden Endret 1. november 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Éric Abidal (France) Nok en sympatiærklering? Begynner å bli lei... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Tenkte det samme der. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Hvor er Thiago Silva? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=X075mgcqvTs putter 2-0 for Ajax. Tenker alltid på den sangen når jeg ser han spelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå