DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Herregud. Lagene mine endte opp med 2-12 i målforskjell i går. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Herregud. Lagene mine endte opp med 2-12 i målforskjell i går. Hehe 7-0 her, men det viktigste laget for min del spiller i kveld. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei ! Noen som vet hvor mye (ca) bilettprisene ligger på på hjemmekampene til Paris Saint Germain ? Trenger det til et skoleprosjekt. Det er bare sånn ca.. Håper på svar. Fant ikke det ut selv... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 http://www.psg.fr/fr/Billetterie/207001/Billetterie Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Hadde vært tøft med dette på fotballkamper http://www.youtube.com/watch?v=kjVqZkDZrgg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Såg teit ut. Dessuten er ikke fotballspillere tøffe nok til å stå sånn. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Fotballspillere er ikke i nææærheten av tøffe nok til slikt. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Motstanderne ser ut som noen redde homser som kommer mot skal jeg være helt ærlig. Hadde ikke vært helt fotball det der xD Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er jo ikke skremmende. Det er bare... latterlig. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Blir både Derby d'Italia og Bologna-Atalanta denne helgen. Forhåpentligvis blir det valuta for pengene ... Forøvrig: http://www.youtube.com/watch?v=SWzS77pQU6Y&feature=player_embedded#! Hele 10.000(!) Dynamo Dresden tilhengere var representert under oppgjøret i den tyske cupen borte mot Dortmund i går. Dresden ligger i tillegg ca~ 500km fra Dortmund ... Endret 27. oktober 2011 av Lucky Luciano 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg skal på en Borussia Dortmund kamp i løpet av sesongen. Har lyst til å skaffe meg billett i supportersvingen der, rimelig sjuk den. Regularly 24,454 fans on the famous terrace called Südtribüne, fill the largest still existing standing area in European football. Tenk hele Ullevaal på en stor supportertribune! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva ER det med tyskere og gi ikoniske navn til "stuff" som inneholder en beskrivelse av himmelretning? F.eks Nordschleife på Nürburgring, Südtribune hos Dortmund, osv. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Det blir da gjort i flere land enn Tyskland? Curva Nord, Curva Sud osv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva ER det med tyskere og gi ikoniske navn til "stuff" som inneholder en beskrivelse av himmelretning? F.eks Nordschleife på Nürburgring, Südtribune hos Dortmund, osv. Det er da bedre det enn Bend-It svingen osv. Og som Lucky Luciano sier det er vanlig i Italia også. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Jo, men tyskere! TYSKERE! HEINT HAGLA JOHAN, TYSKERAN KJÆM! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Har noen andre problemer med live.nettavisen.no? Vil ikke autooppdatere seg lenger. Beste livesiden, når den funker. Endret 29. oktober 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Lengre enn Jone Samuelsen sitt? http://www.guardian.co.uk/football/video/2011/oct/31/new-longest-headed-goal-video Litt kjipt å miste rekorden så fort eventuelt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Er det så mye lengre da? EDIT: For min del virker det som det er så godt som like langt. Endret 31. oktober 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg ser ikke forskjellen i alle fall. Ser veldig likt ut. For norsk fotball får vi håpe at Samuelsen sitt var lengre, vi trenger denne rekorden. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Oooooh... Det var ufattelig close! Mulig at det blir veldig likt! Kan kanskje se ut som akkurat når headingen går er han lengre fremme enn Jone, han hopper jo i lufta. Jone står på bakken.... Blir spennende når de måler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå