Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 DP er tross alt en av de beste i verden på frispark. Ihvertfall med den "Frisparks-formen" han er i nå, tidligere har han ikke akkurat vært av denne typen Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 DP? Del Piero regner jeg med. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Svarte... Skulle akkurat redigere innlegget... Hehehe.... Følger ikke med på laverestående ligaer eg G! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hehehe.... Følger ikke med på laverestående ligaer eg G! I know, your just to low DP skårte forøvrig sitt 12 mål på frispark i 08. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 !!! Alt går imot idag. Først taper Stabæk, så kommer Chelsea til å vinne! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Anelka bøtter inn med mål... Håper han blir stoppet snart. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Anelka bøtter inn med mål... Håper han blir stoppet snart. Fin vipp av Anelka.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 !!! Alt går imot idag. Først taper Stabæk, så kommer Chelsea til å vinne! Fotballhelgen min ble reddet med Enga gull i Cupen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) !!! Alt går imot idag. Først taper Stabæk, så kommer Chelsea til å vinne! Fotballhelgen min ble reddet med Enga gull i Cupen Det var utrolig bra av Enga. Moah og Fredeim Holm på topp brilijerte! Utrolig imponerendes .....og ganske moro og se pappaguttene fra Stabæk få bank Edit: Lampard i tverrligger!! Endret 9. november 2008 av Torstein! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Bombe! 16 1 - 0 ROBINHO. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Robinho... Så typisk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jaja. Tottenham forblir et bunnlag i år. I alle fall så langt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tottenham har gjort jobben sin mot Liverpool, Chelsea og Arsenal. Vi kan ikke forvente mer av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Robinho blir toppscorer, sann mine ord Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tottenham har gjort jobben sin mot Liverpool, Chelsea og Arsenal. Vi kan ikke forvente mer av dem. Greit å ta poeng fra topplag, men når du ikke tar fra andre kommer du ikke langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Som vanlig sa jeg ting for fort Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ..og alt falt sammen for City. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå