Jørgen Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Han trives (dessverre) fortsatt godt i Santos, men vi får se når overgangsvinduet åpner igjen. Det er jo liten tvil om at han er ettertraktet, og jeg tipper han spiller i Real Madrid innen et par år. http://www.youtube.com/watch?v=9PXX85KhDMo Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Han trives (dessverre) fortsatt godt i Santos, men vi får se når overgangsvinduet åpner igjen. Det er jo liten tvil om at han er ettertraktet, og jeg tipper han spiller i Real Madrid innen et par år. Er det bare meg eller er ikke det der bare teit? Kunne jo heller holdt litt fart i spillet og passet videre istedet for å leke bajass? Endret 3. oktober 2011 av Kultom 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er bare deg. Han skaper en sjanse, og han underholder publikum. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er jo selvsagt konge når det går bra. Men hvis det oftere går dårlig skaper han jo bare masse farlige sjanser feil vei siden back er på vei fremover og forventer ballen tilbake. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Selvsag, Neymar.. Hvordan kunne jeg glemme han. Kommer han på et lag som Real Madrid, Barcelona eller AC Milan ser jeg for meg at han kan bli verdens beste spiller. Eneste hinderet hans , slik jeg ser det, er holdningen ute på banen. Han kan bli ekstremt grinete etter dårlige dommeravgjørelser (skal sies at dommere i brasil er latterlig dårlige), men dette er sikkert noe han blir kvitt når han kommer til europa. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=lOrbRXetg_w Fy helvete for et vakkert mål! 4 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Tror Neymar hadde hatt godt av en type som Ferguson eller noe i et par år, slik som Ronaldo hadde. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Selvsag, Neymar.. Hvordan kunne jeg glemme han. Kommer han på et lag som Real Madrid, Barcelona eller AC Milan ser jeg for meg at han kan bli verdens beste spiller. Eneste hinderet hans , slik jeg ser det, er holdningen ute på banen. Han kan bli ekstremt grinete etter dårlige dommeravgjørelser (skal sies at dommere i brasil er latterlig dårlige), men dette er sikkert noe han blir kvitt når han kommer til europa. I hvilken sammenheng passer AC Milan inn med RM og Barca? 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 I hvilken sammenheng passer AC Milan inn med RM og Barca? ¨ Tenker spesifikt på typen fotball di spiller, samt liga. Kan sikkert også nevne Inter eller Napoli i samme slengen, eller eventuelt et portugisisk lag (ikke at jeg tror det vil overhode være aktuelt for han). Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg tror Neymar ville passet perfekt i Tippeligaen. /endtroll Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Fairplay http://www.dagbladet.no/2011/10/04/sport/fotball/fair_play/18451838/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 2 - 1 til U21 landslaget til England over Norge til pause, spilt oss inn igjen etter en horribel start. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 ... Og vi tapte. Noen som har hørt om denne Chamberlain Oclade? Virker jo spennende. http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article212003.ece Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Alex er nydelig! Over til kampen så hadde Norge fortjent uavgjort, noe som jeg syns er stort for lille Norge. Spennende for framtiden dette. Lansbury sin bom var faen meg svææær! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Haha. Var for øvrig borte hele kampen med unntak av et par gode involveringer i andre omgang. Hele England var ganske crap utenom de to kjappe målene, vi burde definitivt vunnet kampen og hvert fall greid uavgjort selv etter den starten. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Det som gleder meg litt med kampen er at de to Arsenal gutta var Englands beste, ilag med Dawson! Gillar jäg! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Siden Nigeria (enn hvor utrolig det høres ut) ikke kommer til Afrikamesterskapet, så kan vi si at vi er i godt selskap. Dog, det er nok en god del verre der borte enn her(selv om det er gått utrolig mange år siden vi sist var med i et mesterskap)...Selv om de kanskje har tatt litt lett på oppgaven Nigeria(ihvertfall når man ser på noen av spillerne som blir tatt ut.), så burde de jo klart å kvalle seg allikevel...tenk hvilket bråk det er der borte nå... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=D6jlM0xhJg0&feature=related Dæven jeg savner tilslaget til den karen der. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 God start mot Kypros av Norge, selv med det maalet i mot. Skulle vaert avblaast for offside, men Waehler blir for opptatt med aa vinke i stedet for aa presse maalskaareren saa den slippes inn. Det skal sies at linjedommeren hadde Demidov og en kypriot foran seg i situasjonen pluss at han ikke hadde rukket aa komme tilbake til backlinja, saa tvilen gaar, helt riktig, til det angripende lag. God start mot Kypros av Norge, selv med det maalet i mot. Skulle vaert avblaast for offside, men Waehler blir for opptatt med aa vinke i stedet for aa presse maalskaareren saa den slippes inn. Det skal sies at linjedommeren hadde Demidov og en kypriot foran seg i situasjonen pluss at han ikke hadde rukket aa komme tilbake til backlinja, saa tvilen gaar, helt riktig, til det angripende lag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Spiller norge kamp i dag? Media slutta plutselig å hause..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå