Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Han blir stor hvis han fortsetter slik Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Moas andre! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Fornekter seg ikke. Imponerende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hangeland imponerer for Fulham ogsaa, fantastisk offervilje! John Arne Riise har sine oeyeblikk naa. Straffe for Fulham! Danny Murphy! Endret 2. oktober 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hattrick på Moa, Imponerendes Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Høyest målsnitt i Bundesliga har han og (1.2) Endret 2. oktober 2011 av Kriss^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Dæven. Impressive. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 La Moa modne i Bundesligaen et par aar saa faar vi proeve aa faa han til PL. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 La Moa modne i Bundesligaen et par aar saa faar vi proeve aa faa han til PL. Han er 26 år gammel nå, da... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Og 28aaringer kan ikke skaare maal? Med modning mener jeg mestring av nivaaet, ikke at han skal gjemmes i en kjeller sammen med litt ost og vin. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Poenget er vel at svært mange klubber konsekvent går etter så unge spillere som mulig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Selvfoelgelig, men det er mange PL klubber som ligger paa midten eller nederst paa tabellen som kan trenge en aldrende spiss. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja... Det er jo ikke et steg ned. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 PL er fortsatt stoerre enn Bundesligaen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Det er fortsatt større å spille i en tysk toppklubb (som Hannover er p.d.d.) enn det er å spille i en bunnklubb i Premier League. Jeg vil iallfall ikke påstå at det er et steg opp, å gå fra Hannover til (f.eks) QPR. Endret 2. oktober 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg sa midten eller bunnen om noen aar, ikke "gaa til det verste laget han kan finne i PL". Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Moa er ikke av den typen som passer godt inn i Premier League, som han selv sa for en tid tilbake etter spørsmål om hvor han er om ett par år; Spania. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Et lite spørsmål som har plaget meg litt idag: Når Zidane, Cannavaro og Henry var verdens beste fotballspillere, så var vi veldig klar over at det var 2 spillere i emming i C. Ronaldo og Messi som hadde verdens-beste-spiller-potensial. Nå har disse spillerne blitt 26 og 25 (?) år... Og jeg sliter med å se arvtakere til denne tronen på lik linje som jeg gjorde før. Hvem mener dere er den/di neste til å bli eventuelle verdens beste spiller? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Thiago, Neymar ++. Vil alltid komme opp noen når de beste trekker på åra. Zidane & co var jo eldre enn CR og Messi er nå når diskusjonen om arvtagerne ville komme. Endret 2. oktober 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Apropos Neymar: http://www.youtube.com/watch?v=LUUowcofT8o&feature=popw11us08 Få han over sjøen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå