Teipball Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har forsvart Tevez før jeg, synes han er en fantastisk fotballspiller som har prestert selv om han har sytet og klagd. Men når han nå faktisk nekter å spille, er grensa nådd for meg. En ting er å nekte å trene og spille kamper, men når du nekter å spille midt under kampen, da svikter du klubben og lagkameratene dine ekstremt. Verste er at han nå skylder på at det var en misforstålelse. Jævla idiot. Verste er at Kia bare sitter å flirer, alt er garantert etter planen hans. Blir uansett spennende å se hvilken klubb han går til. Kia er vel ganske ivolvert i Chelsea, så ville ikke overraske meg om han går ditt. Inter og Madrid er vel også aktuelle. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Det er bare prat prat prat med fyren. Han har tidvis vært sinnsykt god i City, men ikke god nok til idiotskapen hans. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Selvsagt. Men siden jeg ikke har et forhold til City sånn som dere United-fans har, så har jeg prøvd å ignorere fjaset hans. Men merket jeg ble veldig provosert når han nekta å spille. Tor-Kristian Karlsen sa vel at det strengeste City kan gjøre er å gi fyren 4 ukelønner i bot. Alt for snilt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 De kan jo ta han ut av laget og. Det vil jo ikke være så bra for tosken.... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Mobber Viasat Lampard? Greit han har blitt benket noen ganger, men. "Valencia tar imot Chelsea og Frank Lampard hjemme på Estadio Mestalla i andre kamp i gruppespillet i UEFA Champions League." Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Husker eg fikk huden full her for noen måneder siden når eg uttrykte min soleklare mening om Tevez og hans mentale tilstand. Kom igjen moralens voktere, på tide å våkne opp og gi beskjed her i tråden. Tevez er jo svak, syk. Man kan ikke si noe stygt om han da? Eller er det bare noen som ikke får lov å si det de mener? Håper du ser forskjellen på å mene at han er dum fordi han hadde slitt med en depresjon i sommer og denne situasjonen. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Husker eg fikk huden full her for noen måneder siden når eg uttrykte min soleklare mening om Tevez og hans mentale tilstand. Oi, ante ikke at det gikk så hardt inn på deg! Skal være snillere neste gang. Mvh, Mchansern Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 At dere gidder. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Husker eg fikk huden full her for noen måneder siden når eg uttrykte min soleklare mening om Tevez og hans mentale tilstand. Oi, ante ikke at det gikk så hardt inn på deg! Skal være snillere neste gang. Mvh, Mchansern Har hatt terapi! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Husker eg fikk huden full her for noen måneder siden når eg uttrykte min soleklare mening om Tevez og hans mentale tilstand. Kom igjen moralens voktere, på tide å våkne opp og gi beskjed her i tråden. Tevez er jo svak, syk. Man kan ikke si noe stygt om han da? Eller er det bare noen som ikke får lov å si det de mener? Håper du ser forskjellen på å mene at han er dum fordi han hadde slitt med en depresjon i sommer og denne situasjonen. Ja det var det som skjedde. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Det var en link til en artikkel som handlet om at han hadde en depresjon i sommer, med kommentaren Tevez blir dummere og dummere eller noe lignende. Så ja, det var det. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Depresjon/spiseforstyrrelser MIDT i ræva. Det er bare pisspreik og bullshit med den fyren. DET var det som skjedde. Fyren lider ikke av noe som helst annet enn idiotskap. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Ja, vi som sitter her og diskuterer dag ut og dag inn vet nok alt av sykdomshistorie som er i Premier League. Ikke at jeg er ikke enig i at fyren er en tullete jævel, det er jeg så absolutt. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Han kan si ka han vil. Har slutta å tro på noe av det han sier. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Titus Bramble siktet for narkotikabesittelse og voldtekt. Ikke første gangen akkurat.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Moa nettet i sin første kamp fra start siden skadeoppholdet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Hertha Berlin - Fc Koln paa Eurosport 2. Endret 1. oktober 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Reklamen for TL kampen på mandag på Zebra er litt vel missvisende. Snakker om vålerenga vs Odd Grennland, men navna er Aalesund vs Odd Grennland. Å eg som trodde Brann var Vålerenga sin motstander i dag.. Hmm Rart dem ikkje fikser på feilen, eller kanskje dem ikkje har merket den ennda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Var slik sist uke også. Tror redigeringsmannen drikker på jobb. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Moa etter 2 min gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå