Hewitt Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Faen da, gje dykk! Kjenner det langt oppi magen bare av å lese det, og det verste jeg har opplevd er å få en fotball der. Og forhåpentligvis forblir det det verste som skjer de to M&M-posene mine. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Beklager, men ingen vold mot testikler er "too much" når det gjelder voldtektsmenn. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Husk at alle kan gjøre feil. Jeg syns ikke man skal dømme basert på en enkelt episode. Høhø. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 Han har innrømt tre andre tilfeller den siste tiden. Balleknus er eneste som nytter. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Lurer på hvor lenge Mourinho sitter om det ender med tap for RM her. Blir regelrett overkjørt av Rayo Vallecano. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Æsj... Fikk jo ikke med meg første 25, og så starter jeg å se, og 2-1 til Real. Irriterende. Gleder meg til dagen Mourinho får sparken. Huseklepp scoret det vinnende målet 4 minutter på overtid mot Blackpool idag. Pent var det også: http://www.youtube.com/watch?v=MyHXDhLP3AA 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Barcelona 5 - 0 Atletico Madrid Messi med 3 flotte soloprestasoner og Barca hadde fullstendig kontroll på Camp Nou Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Ouch, for et bilde, Jotun. Må nesten bare spør seg hvor dum denne fyren er. Profilerte personer som driver med lovbrudd av denne typen ber jo bare om å bli tatt. Samtidig så burde det ikke akkurat være vanskelig for en fotballspiller med et helt normalt utseende å få seg noe lovlig ... Voldtekt handler som regel om makt, og ikke om sex. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. september 2011 Rapporter Del Skrevet 26. september 2011 Meget mulig. Jeg har vel aldri greid å sette meg inn i tankegangen som fører til en voldtekt, og tror jeg sier meg fornøyd med det. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Gratulerer med 35årsdagen Totti! Grande capitano! http://www.youtube.com/watch?v=1oBbE8hiKqg http://www.youtube.com/watch?v=dffFegbBat4 Endret 27. september 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 FOR et angrep av Real! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Drøyt raskt det angrepet der ja, for en presisjon. Godt å se ronaldo ville feire med lagkameratene der . Lenke til kommentar
T.A Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Godt å se Kaká putte, herregud for et mål! Nydelig angrep av mitt favorittlag <3 Forsvaret derimot kunne hatt bedre kjemi, er noe som ikke helt er ordentlig på plass. Kommer vel senere tenker jeg! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Marcelo og Pepe ute, da blir det litt rusk. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Ja, dessverre. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) SkySports_Simon Simon Thomas Mancini just confirmed to Sky Sports that Tevez refused to come on the pitch when asked. Amazing #UCL Mancini sa forøvrig i post-match intervjuet at Tevez aldri kom til å spille for City igjen. Endret 27. september 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Payung Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Hvis det stemmer at Tevez nektet å spille så se å kast han til helvete ut av City. Slike spillere har ingenting i noen klubb å gjøre. Forhåpentligvis skjønner andre klubber hva det innebærer å signere Tevez, slik at de lar være (men det skjer jo selvsagt ikke...). Forøvrig en fryd å se Bayern spille i dag Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Tevez er helt på jordet, makan til tufs han er nå. Garantert står Kia bak alt, men likevel. Skal ikke være mulig, håper han kommer seg hjem til Argentina så slipper vi mer av sutringa hans. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Men herregud da gutter, han har spiseforstyrrelser! Dere må da se ting fra hans side også, han har det ikke lett. Han er i et veldig vanskelig stadie i livet sitt. HAHAHAHAHAH, JK. Faen for en kronidiot den karen er. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2011 Rapporter Del Skrevet 28. september 2011 Husker eg fikk huden full her for noen måneder siden når eg uttrykte min soleklare mening om Tevez og hans mentale tilstand. Kom igjen moralens voktere, på tide å våkne opp og gi beskjed her i tråden. Tevez er jo svak, syk. Man kan ikke si noe stygt om han da? Eller er det bare noen som ikke får lov å si det de mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå