Ol'H Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Æsj, kun triple-cheese som gjelder, eneste pizzaen man kan bli godkvalm av. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 frykter at du har rett. dette er jo helt laterlig. 200kr for en sending di ikke har tenkt å levere. Burde vel være grunn til å klage og få pengene refundert hvis du ikke har tenkt å bruke det til noe annet, all den tid det var link til kampen på Viaplay? Så får du heller gjøre som resten sier og kjøpe en bigone m/ sumokode hvis du vil se kampen. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 ja det burde refunderes. takk for tv2 sumo tips! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 siste nytt fra viaplay. Det viste seg å være noe galt med linken til kampen: Villareal CF - Bayern München. Dette jobbes med å fikses og det skal være løst i god tid føre kampen starter. Mvh Moderator aner ikke hva som skjer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=CWcKs76VZqM&feature=player_embedded#! Er som å se meg når jeg ser Newcastlekamp på pub. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hahaha! Fantastisk. Åpningen av videoen minner meg om Liverpoolkampen på pub. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hahaha... ja, fy faen. Herregud så jævla deilig det var. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Latterlig digg. Veldig, veldig, veldig gode minner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Gleder meg til CL. Lurer på om jeg skal lage kamptråd. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Du er jævla glad i kamptrådmekking. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Lurer på om jeg skal lage kamptråd. Gjør det, gjør det, gjennomføre det! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kjedet meg mens jeg satt å så TL. UEFA a-lisens for trenere MÅ du ha erfaring fra minst 3 nivå i Norge. Hvor teit er ikke dette? Ikke at jeg har noen planer om å ta den, men det er mange smarte fotballhoder som ikke har spilt på nivå 3. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er vel erfaring fra nivå 3 i form av å være trener? Mener jeg sjekka det for noen år siden når jeg starta på det første trenerkurset. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 litt over klokken 2100 oppdaget viasat at di ikke har rettigheter til å vise Bayern kampen. Nice. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Er vel erfaring fra nivå 3 i form av å være trener? Mener jeg sjekka det for noen år siden når jeg starta på det første trenerkurset. Tror det er spillererfaring, husker ikke helt fra når jeg sjekket, men det kunne jo bli gjort unntak, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 litt over klokken 2100 oppdaget viasat at di ikke har rettigheter til å vise Bayern kampen. Nice. Profesjonelt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ikke at jeg har noen planer om å ta den, men det er mange smarte fotballhoder som ikke har spilt på nivå 3. Absolutt. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Er vel erfaring fra nivå 3 i form av å være trener? Mener jeg sjekka det for noen år siden når jeg starta på det første trenerkurset. Tror det er spillererfaring, husker ikke helt fra når jeg sjekket, men det kunne jo bli gjort unntak, hvis jeg ikke husker feil. Jammen meg. "Søkere på UEFA A-lisens må ha bestått UEFA B-lisens (Trener II) med minst bra (20 poeng) som resultat i teori og praksis, og ha praktisert som trener med denne lisensen i minimum ett år. I tillegg må søkeren ha erfaring som spiller på minst tredje høyeste nivå. " Nivå 3 er andre divisjon? Makan til tull, men ikke akkurat overraskende fra NFF. Er det rart spillerutviklingen i landet går dårlig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Regner med at det gjøres unntak. Tom Nordlie har jo f.eks. aldri spilt på tredje nivå. Lars Tjærnås har vel heller ikke det(?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå