Teipball Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Kongekar. Helt fantastisk når han er ærlig om det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Moa putter mer enn en golfspiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Moa med utligning for Hannover. Carew bør forberede seg for benksitting i helgen. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Ikke bare til helgen slik Moa spiller. Carew er over toppen og veeeeel så det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Drømmer om Moa i PL. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Blir ikke forundret om Carew starter på bekostning av Moa. Slik har landslaget vært i en årrekke. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Drillo har vel sagt at Carew ikke er i god nok form til å starte mot enten Island og Danmark, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Sikkert derfor Carew startet mot Tsjekkia... oh wait. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Som jeg skrev, jeg blir ikke forundret, men jeg TROR det ikke. Herre min hatt, noen må få pressa orda langt oppi stumpen for å forstå hva man mener. 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Da er det bra at du er t y d e l i g. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Jeg skjønte fint hva han mente. Null problem. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Kamp nr. 3 i dag Real Zaragoza - Real Madrid har jo startet greit den og. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Why Manchester City's €28m bid should signal the end for Daniele De Rossi at Roma. Tror dere De Rossi forlater Roma? Jeg håper jo ikke på det, han er fortsatt en god spiller. Hadde vært enda fetere om han hadde holdt albuen sin til seg selv til tider. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Både Sanchez og Fabregas har puttet i la liga for Barca. Sweetness. Gøy å se Barca med 3 midtbanespillere i den bakre fireren, og likevel spiller de fletta av Villareal. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 For en lag oppstilling til Barcelona, vanvittig moro! De rossi er vel tenkt som cover for de jong, jeg synes kanskje det blir litt overflødig, men city har jo veldig bra erstatning der viss de jong er ute. Og viss jeg forstår riktig har ikke de rossi vært helt på topp de to siste sesongene? Og kanskje aldri levert helt opp til forvetningene? Men vet ikke hvor nøyaktig den artikkelen er. Virke noe stivpris også. Da var iallefall de jong et røverkjøp til noe alla 16mil. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Dere trenger i alle fall litt mer bredde på midtbanen. Makan til få alternativer der. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=10082020 Nordli klar for kil igjen. Det blir herlig med Nordli back in the game ! Selv kunne jeg tenkt meg fyren i bryne, kunne umulig gjort det verre enn tommy bergersen. For en svak og underpresterende trener. Endret 1. september 2011 av Everket Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Nordli kan være positiv hvis spillerne ønsker det,men også det motsatte. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Er ikke det ganske selvsigende, og kan sies om enhver trener? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Nordli er bra en halv til en sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå