Jotun Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Og det diskuteres i ikke mindre enn 3 forskjellige tråder... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Usaklig av VG: Alexandre Negr (kongenavn!) (hentet fra VGlive, kampen mellom AEK Larnaka og RBK) Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=q-5Bf0OmYtA Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Allsang makes me wanna... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Moa! Putter borte mot Sevilla i EL-kval. Hadde det ikke vært for at alle andre lag i Spania enn Real og Barca hadde vært en bøtte med drit, hadde det vært imponerende... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Godt tegn ved tanke på landskampene som kommer neste uke. Desverre ble John Arne skadet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Carew har funnet seg ny klubb, så regner med at han stepper inn for godeste Moa. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ikke utifra det jeg har sett av han(Carew). Totalt ute av form. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Synes jeg har lest Huntelaars navn ofte på live-sider i det siste så jeg sjekket tallene. Han har scoret 4 mål på 2 kamper i EL-kvalik. 4 mål på 3 kamper i BL. Og hele 4 mål i en kamp i cupen. Altså hele 12 mål på bare 6 kamper. Bra jobbet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jau, og da var faktisk de fire målene i samme Europa League-kamp. En spiller jeg sterkt ønsket til United for en tid tilbake (og teknisk sett ikke hadde takket nei til i dag heller, bortsett fra at han har blitt 28 og derav hadde vært en dårlig handel). Scoret 13 mål ifjor på 35 kamper, 12 mål på 6 kamper hittil i år, går mot en bedre sesong. Men så har han hatt tre klubbytter på like mange år og fire land. Tipper han får en kanonsesong nå siden han faktisk får spille to sesonger på rad i samme klubb. Åtte mål på seks kamper for landslaget i EM-kvalikken også. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Landslaget glemte jeg ja. Sjukt. Kult om han kjører på videre med samme snitt. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 skjer med at Lyon og Real Madrid alltid havner i samme gruppe Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Samme grunn som United alltid får lett gruppe, gruppene blir ikke trukket. (ja, er en spøk for de som måtte lure...) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Barton klar for QPR ja .. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det er godt nytt for QPR i alle fall. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Godt tegn å sikre seg 3 røde kort for sesongen? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Carew har funnet seg ny klubb, så regner med at han stepper inn for godeste Moa. Carews innhopp mot Leeds var begredelig. Rart at han kom med landslagstroppen, kan ikke ha vært for det innhoppet i hvert fall Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det har ingenting og si. Man trenger ikke engang å spille klubbfotball for å spille landslagsfotball i Norge. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Cardiff City v Leicester City Wolverhampton Wanderers v Millwall Chelsea v Fulham Aldershot Town or Carlisle United v Rochdale Arsenal v Shrewsbury Town Burnley v Milton Keynes Dons Leeds United v Manchester United Brighton & Hove Albion v Liverpool Nottingham Forest v Newcastle United Manchester City v Birmingham City Blackburn Rovers v Leyton Orient or Bristol Rovers Swindon Town or Southampton v Charlton Athletic or Preston North End Everton v West Bromwich Albion Crystal Palace or Wigan Athletic v Middlesbrough Aston Villa v Bolton Wanderers Stoke City v Tottenham Hotspur To kamper jeg kjenner jeg gleder meg til. Derbyer er alltid morsomt Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Godt tegn å sikre seg 3 røde kort for sesongen? 3 røde for sesongen? Er vel lenge siden han ble utvist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå