Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja hvis du liker hooligans som dreper uskyldige supportere så er Galatasaray laget...

Jeg heier absolutt ikke på alt det usportslige idioter gjør. Jeg heier på laget Galatasaray som til tider spiller flott fotball.

Beşiktaş har vel så mange idiot-fans som Galatasaray..

Endret av Samara
Lenke til kommentar

..Og der var Falcao (og Ruben Micael) klar for Atlético, førstnevnte kan komme opp i 47mln€ med diverse klausuler.

 

Syke syke greier. Alt for høy pris på Falcao, men Atletico virker desperate etter en spiss. Kan bli dyrere enn Agüero, noe som er helt spinnvilt. Har på følelsen han blir en flopp også.

Lenke til kommentar

Er enig med at det er alt for høy pris, men like vell så skjønner jeg de godt. Agüero er reist og Forlan på vei vekk. De trenger en klassespiss på topp, selv om de virkelig burde forsterke i forsvar også. Kanskje de vil prøve Reyes litt på spiss rollen, for er ikke imponert over verken Costa eller Salvio, enda. De er begge ung, og kanskje, spesielt Salvio, vil blomstre i år. Tipper 4-3-3 neste sesong!

Lenke til kommentar

Har et veldig inntrykk av at italiensk og tyrkisk fotball er noe man vil holde seg så langt unna som mulig, både som spiller og klubb.

Hvorfor det?

 

Fordi det er så forskjellig fra alt annet i fotballverdnen. Klubb-styrene virker uærlige og har et stort antall saker hvor betaling uteblir og kontrakter ikke overholdes. Spillere settes i fare når korrupsjon og generelt dårlig økonomisk handling styrer klubbene i grunnen. Det virker som det er mye utenomsportslig som aldri er helt på stell. Dette gjelder selvsagt ikke alle. Men det virker som om hollandsk, fransk, tysk, engelsk og skandinavisk fotball generelt sett er sikrere og ikke minst like gode ligaer å holde seg til.

Lenke til kommentar

Ser på Eurosport 2, kampen mellom M'gladbach og Wolfsburg, og tror jeg ble vitne til en mulig YouTube-hit.. To fotballspilleres skolisser hektet seg i hverandre og gjorde at den ene spilleren falt med et megabrak.

 

Ganske komisk situasjon :p

 

Nå tok jaggu keeperen ned ballen fra en corner ved kun en hånd! For en kamp!

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper og tror jeg ikke hadde gjort det. Man hadde jo allerede hatt så mye penger at man ikke hadde hatt sjans til å bruke opp halvparten engang. Hvorfor skal man da dra fra et godt klima, en mye bedre klubb der han kunne vunnet troofer og hat en meget solid lønn. I tilegg drar han til et land der han kommer til å bli utsatt for rasistiske tilrop, noe han før har blitt veldig berørt av.

 

Skjønner det virkelig ikke. Etto får etter hva jeg har lest 0,16% av det nasjonale budsjettet til Kamerun. Syke greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...