Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva Barca skal med Fabregas?! Kødder du med meg nå? Det er ikke et eneste lag som ikke har plass til Cesc. Mannen er et unikum og kommer med tida til å bli nevnt i samme åndedrag som Platini, Zidane, Maradona osv,osv.. 303 kamper for et topplag i PL i en alder av 24 år er det få til ingen andre som kan vise til. Og det med store skadeproblemer. Han kommer til å tilføre en helt ny dimensjon til Barca, noe hans kamper på landslaget også viser. (EM semi og VM finale)

 

Barcelona vinner enormt på denne avtalen, mens Arsenal er en klubb i ruiner atm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer til å bli close race igjen.

Igjen faktisk, tidenes underdrivelse...

 

Med midtbanekrisen som brer seg kjapt i Roma så har Sabatini intensivert jakten på en ballfordeler/drivjern på midten. Med Fabregas ankomst så spørs det om ikke Thiago er på vei ut dørene. Med mindre vi får tak i førstevalget, Fernando.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Med midtbanekrisen som brer seg kjapt i Roma så har Sabatini intensivert jakten på en ballfordeler/drivjern på midten. Med Fabregas ankomst så spørs det om ikke Thiago er på vei ut dørene. Med mindre vi får tak i førstevalget, Fernando.

 

Er vel ingen ulempe for Roma at Luís Enrique er blitt sjef heller med tanke på Thiago inn. Men tviler på at Roma får han uten at Barcelona får enten en tilbakekjøpsklausul eller at han går ut på lån.

 

Håper du så hvordan Alves kjørte en reprise fra Copa del Rey finalen etter taklingen fra Pepe.

 

Ingen reprise det der. Pepe kommer inn med en ekstrem fart og han tar Alves. Selve snurren til Alves er også helt riktig når han blir takla sånn. Han overdriver når han ligger nede så lenge, men det å kritisere Alves der blir feil. Husker jeg ikke feil så slapp Pepe unna kortet også.

Lenke til kommentar

Så pga hans idiotiske avgjørelse kommer mange flere barn til å dø i afrika.

 

Pga. at du ikke gir halve lønnen din til Afrika dør et barn hvert minutt. Lev med det.

 

Ser du hvor dumt det blir?

Jepp. Men la oss ta utgangspunkt i at eg gir halve lønna, så slutter eg å jobbe i protest.

 

Ser du hvor dumt det blir?

 

Har forøvrig aldri sagt noe om hva eg synest om hans "barn dør i afrika" uttalelse. Eg har kun kommentert hvor dumt det blir å slutte i den sykt godt betalte jobben sin istedet for å utnytte situasjonen og hjelpe disse barna han snakker om. Fyren må jo være fullstendig idiot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...