Maefteda Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Blir så irritert av å høre på Magnar Kvalvik eller hva han heter. Armaden... Hvem prater sånn? Uansett, Real dominans, men Barcelona har klasse på topp, Messi og Villa kan skape noe alltid. Lite finspill uten Xavi og Busquets må jeg si. De to er veldig viktige. Pique også forøvrig. Alltid morro når Messi scorer. Merker at følelsene mine til Barcelona blir mindre og mindre, men Messi er jeg fortsatt like fan av. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Valdes > Casillas Bra kamp. Synd disse to lagene er de eneste som er verdt å følge i La Liga. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Anbefaler deg å skaffe deg Canal+. For 269kr/m får du La Liga, Serie A, Carling Cup++, i tillegg til norges beste kommentator(er). Who that? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Regner med at det er Per-Jarle Heggelund, 3 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Per-Jarle Heggelund. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 (endret) straffekonk nå eller ? edit ; sitter å ser på spansk link så fatter ikke så mye av hva som sies Endret 14. august 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Er vel returoppgjør? Endret 14. august 2011 av Kriss^ Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 (endret) I supercupen spilles det to kamper. Neste er på onsdag tror jeg, på Camp Dass. Synd Real Madrid ikke vant, rundspilte verdens beste fotballag i skuespill i 90 min. Endret 14. august 2011 av D a n i e l 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 straffekonk nå eller ? edit ; sitter å ser på spansk link så fatter ikke så mye av hva som sies Russisk her. En veldig god kamp der Real nok hadde fortjent en seier. Irriterer meg likevel over en del stygt spill og mange overdrivelser. Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Irriterer meg likevel over en del stygt spill og mange overdrivelser. Fra Real Madrid sin side? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Stygt spill er det hvertfall. Mange unødvendige etterslengere. Var en fin El Clasico dette her da. Begge lag snytt for straffe mot slutten da. Kommer til å bli close race igjen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Irriterer meg likevel over en del stygt spill og mange overdrivelser. Fra Real Madrid sin side? Ja, i størst grad, men det var til stede hos begge. Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Irriterer meg likevel over en del stygt spill og mange overdrivelser. Fra Real Madrid sin side? Ja, i størst grad, men det var til stede hos begge. Håper du så hvordan Alves kjørte en reprise fra Copa del Rey finalen etter taklingen fra Pepe. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Så alt jeg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Og da var Fabregas klar for Barca. Jippii ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Nok en gang; Hva skal Barca med Fabregas når de har en Thiago? Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Fabregas innehar mye større kvalitet enn Thiago. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Fabregas ødelegger bare utviklingen for unggutten. Thiago er et enormt talent som jeg trodde ville fylle Xavis sko om noen sesonger, men overraskende nok velger de altså å hente tilbake en gammel kjenning. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Fabregas ødelegger bare utviklingen for unggutten. Thiago er et enormt talent som jeg trodde ville fylle Xavis sko om noen sesonger, men overraskende nok velger de altså å hente tilbake en gammel kjenning. Ikke så overraskende at Cesc kommer. Thiago kan vel også lånes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå