Liberalistiske Samebror Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Forrest har hentet inn Matt Derbyshire, en spiss som kan score mål når han får tillit! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Så pga hans idiotiske avgjørelse kommer mange flere barn til å dø i afrika. Pga. at du ikke gir halve lønnen din til Afrika dør et barn hvert minutt. Lev med det. Ser du hvor dumt det blir? Men skal jeg da slutte i jobben og si at "det er så forferdelig urettferdig at jeg er født i Norge, så i sympati med alle afrikanerne så vil jeg ikke ha lønna mi og delta i det kapitalistiske samfunn", heller? Det er ikke så logisk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Southampton leder 2-0 over Leeds. Tror de blir farlige i år. Leeds har et skrekkelig forsvarsspill, og kommer ikke til å rykke opp tror jeg. De savner Becchio ganske mye i denne kampen da. Tror det blir: 1. West Ham 2. Southampton 3. Leicester 4. Ipswich 5. Nottingham Forest 6. Reading Tror Cardiff, Reading, Millwall og Forest kommer over Ipswich og Leicester Millwall solgte Lagets toppskårer forrige sesong (Steve Morison), jeg har litt problemer med å se hvem som kommer til å skåre på the den i år. Forest solgte Earnshaw til rivalen Cardiff, mye mulig de kan lykkes. Erstatet en god trener i Davies med McClaren, kan dette være sesongen? Ipswich har styrket stallen betraktelig, med både Bowyer, Stockdale og Chopra. Høyst sannsynlig at de ender blandt topp 6 i år. Jeg må innrømme at mye av mine antaelser er basert på fjoråret, og jeg er ikke oppdatert i særlig grad på transfeer`en. Dog tipper på oddsen, da er det veldig morrsomt å følge denne ligaen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Solid seier av både Reading og Millwall i dag. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Herlig med seier for The Tigers i dag! Satser på flere av de. Fremdeles tidlig, men Leeds skuffer meg. Reading imponerte. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Flott dag. West Ham vinner, Leicester og Ipswich taper. Moa putter og skaffer straffe i nok en Hannover seier. På toppen av det, sender hele norges Kjetil Rekdal ut Rosenborg fra cupen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvorfor tok ikke Moa straffen selv? Var jo iskald både forrige helg og i midtuka. Eller følger de den mentaliteten som ble diskutert i PL-studio i dag, den som felles skal ikke ta straffe selv? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Si det, kanskje Moa lot noen andre ta den? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 En fyr som har scoret fire mål (to på straffe) på én uke lar ikke noen andre ta straffesparkene sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sikkert det som de sa i TV2Sporten studioet. Håper ryktene om 50% av Moa salget til VIF er sanne. Her kan det bli store penger! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det er så deilig at det som virkelig betyr noe her livet endelig er i gang igjen. It's good to be alive! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Håper ikke Moa selges til en annen liga med det første egentlig, la han utvikle seg enda mer i Tyskland Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Han kan godt avslutte sesongen i Hannover og dra til et nyopprykket og positivt West Ham neste sesong Ikke at det vil være det beste for Moa da... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Gleder meg til El Clásico kl. 22.00. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 ahh den hadde jeg helt glemt ut gitt, må nok ses den ja! Synd den går på Canal + som de færreste har.. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Anbefaler deg å skaffe deg Canal+. For 269kr/m får du La Liga, Serie A, Carling Cup++, i tillegg til norges beste kommentator(er). Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Lenge siden jeg har sett Barca slå så mange langpasninger og direkte klareringer. Allikevel, de hvite pleier som oftest å dominere de første minuttene... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Barcelona er ikke helt seg selv uten Xavi. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Litt utypisk kamp og ledelse for Barcas del. De sitter ikke med ballen hele tiden, men er bare veldig effektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå