Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de hyler og roper under 1 minutts stillhet burde være grunn nok til å bli bortvist fra arenaen.

 

Da foretrekker jeg faktisk den versjonen som de stort sett bruker i England hvor de klapper, blir litt feil i denne sammenhengen. Men man får i hvertfall overdøvd de som ikke viser respekt for de avdøde.

Lenke til kommentar

Jeg mener Neymar ikke er god nok til å spille i engelsk PL og ville blitt en gigaflopp i cfc. Vær klar over at det defenive og fysiske nivået på brasiliansk fotball er svært lavt (nesten så jeg vil si tippeliganivå). Både taktisk og indivuduelt mangles det mye.

 

Mister mye ball (ser fancy ut på youtube når det lykkes, er ikke like fett når han mister ballen i de 99 andre tilfellene), dårlig oversikt/ lite orientert, ikke allverdens skuddfot, svake innlegg, dårlig holdninger (typisk brasse, hvor mange varer lenge?) skuffende tyngdepunkt imo.

 

Han har dribbeskills og x-faktor, men er et flash in the pan.

 

Forresten så vil jeg også si at Man City er betydelig svekket med Tevez ut og Aguero inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener Neymar ikke er god nok til å spille i engelsk PL og ville blitt en gigaflopp i cfc.

 

Han blir garantert ingen umiddelbar suksess nei, men lar man en slik spiller godgjøre seg i ett år eller to så kan han fort bli en jævla bra spiller. Bare se på utviklingen til Ronaldo etter han kom til United. Har denne unggutten ett hint av de samme holdningene som Ronaldo har så tror jeg han kan lykkes.

Lenke til kommentar

Championship rulles igang i dag. Blir en av de jevneste sesongene på mange år. Flere klubber satser hardt på opprykk, spesielt Leicester og Cardiff. Klubber som West Ham, Birmingham, Ipswich og Forest vil alle kjempe om de 3 øverste plassene.

 

Tabloidene i England er stort sett enige. Leicester og West Ham på topp. Barnsley, Doncaster og the Posh er tippet motsatt vei.

 

Selv håper jeg at Leeds, West Ham og Nottingham rykker opp.

 

http://www.skysports.com/story/0,,11689_7066317,00.html

Lenke til kommentar

West Ham spiller først imorgen :cry:

 

Blir spennende å følge med. Ligaen ble allerede sparket igang igår. Blackpool slo Hull på KC Stadium. Hull hadde flere store målsjanser, men sleit med å score, akkurat som ifjor. Blackpool slapp til mye sjanser mot, akkurat som ifjor. Tror begge disse havner i midtsjiktet, men Blackpool kan gjøre det skarpt.

 

West Ham, Leeds og Forest høres bra ut, men med Michael Brown, og et generelt kjipere Leeds i år, så kanskje jeg heller ønsker meg Southampton opp. Mye avhenger av situasjonen med Gradel med tanke på om de kan kjempe helt helt i toppen.

Lenke til kommentar

Det er nu sant, Gradel blir enten en hit eller flopp. Altfor ujevn i sine prestasjoner. West Ham har etter min mening gjort sesongens beste kjøp i Kevin Nolan. Et naturlig kapteinsvalg etter at Upson forsvant.

 

Blir spennende å se om de takler det enorme presset, Allardyce har hatt blandet suksess med å trene større klubber enn Blackburn. Syns de spilte bra fotball i fjor og fikk dårlig betalt i mange kamper. Klarer man å beholde Cole vil han være en utfordrer til å bli toppscorer

 

Earnshaw, Chopra, Cole og Nugent vil være de største utfordrerne til toppskårer-tittelen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...