-Gudfaren- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Cup er cup! Tror faktisk Vålerenga kan ro i land dette. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 2-0 til Vålerenga. Nå tror jeg løpet er kjørt for Stabæk sin del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Moha fyren er smågod. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Slakt! Vålerenga gruser over Stabæk. Utrolig at Vålerenga ikke har spilt som dette i serien. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette er en skam for fotballen. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette er en skam for fotballen. Hvorfor? Synes egentlig ikke det jeg. Vålerenga har spilt klart best. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som tør å tippe sluttresultatet? Jeg sier 4-1. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette er en skam for fotballen. Hvorfor? Synes egentlig ikke det jeg. Vålerenga har spilt klart best. Fordi det laget er det værste i verden og de fortjener ikke en dritt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Oi, nesten hat-trick for Moa! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dette er en skam for fotballen. Hvorfor? Synes egentlig ikke det jeg. Vålerenga har spilt klart best. Fordi det laget er det værste i verden og de fortjener ikke en dritt. Hehe. Jeg lar hate ligge i cupfinalen. Da er jeg nøytral. Synes det egentlig er morsomt å se at serievinnerene får grisebank av Vålerenga. Det var et viss nivåforskjell mellom dem i årets serie. Alltid litt morsomt å se underdogs vinne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Som regel greier jeg å la hate vinne, men Enga, Molde og LSK klarer jeg ikke like. Uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 VIF har spilt klart best. De fortjener seieren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som tør å tippe sluttresultatet? Jeg sier 4-1. Haha... Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Latias fikk rett. 4-1. HAHA Lenke til kommentar
esop Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå er det ikke spennende lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå