""" Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Synes det er helt fantastisk at Norge ser ut til å ryke. Morsomt morsomt! 2 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Det er 15 sekunder igjen av overtid og Norge sentrer ballen skrått bakover istedenfor for å sentre til ei anna kjerring som kommer på løp?! BALLEN SKAL FRAMOVER - ER DET SÅ VANSKELIG Å SKJØNNE!? Er bare så latterlig å se på at jeg må le. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Slike situasjoner ser man hele tiden i herrefotball og, men man kommer ikke unna at kvinnefotball er noe av det hesligste som finnes. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Holder virkelig ikke mål. Skal vedde på at et helt standard G-15 lag hadde banka dritten ut av verdens beste damelandslag. Et vanlig G-15 lag, som for eksempel LYN og KFUM slår Kolbotn a-lag for kvinner 3-0 og 5-0. Dette for noen år siden når de var medalaljelag i Toppserien. Tipper det blir en jevn kamp mellom Tyskland og et slikt lag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Guttelaget til Lyn (95) spilte vel mot damelandslaget for et eller to år tilbake. De vant. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Godt mulig. Årgangen min, 92 spilte mot Kolbotn mener jeg når de var 15.. Nivået er i alle fall skremmende lavt gutter vs jenter. Og jeg ser jo hvorfor det ikke er innteresse rundt det når det er høyere nivå hos den lokale guttelaget. edit: Copa America skuffer mer og mer. Argentina tannløse mot Columbia og det ender 0-0 og Columbia burde vunnet. Endret 7. juli 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Det er egentlig litt rart at nivået er så lavt blant kvinnelige fotballspillere. De fleste andre sporter kan man i det minste se på uten å bli helt oppgitt over det lave nivået. Det merkelige er at de er elendige på det tekniske også, ikke bare fysisk som er en selvfølge. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Folk flest føler vel at det er greit å se damehåndball, men nivået mellom herrer og jenter er tilsvarende stort, hvis ikke større. Brasil(/Tyskland) er vel det eneste damelandslaget som ikke ser svake ut teknisk. Jeg vil tro det har mye med treningskultur å gjøre. Jeg ser svært sjeldent jenter på "løkka"/kunstgressbaner, men kjenner gutter som trener tre - fire timer med ball daglig. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/italia/artikkel.php?artid=10080296 For en patetisk klubb, ikke har de betalt et øre for ham selv en gang.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 I fotball-VM i Qatar kan det bli aktuelt å spille tre omganger for at den ekstreme heten ikke skal skade spillerne. Link Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Allikevel fikk Qatar vm Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Allikevel kjøpte Qatar vm Men Stadionene er kule da... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Fotball er vel omtrent det eneste jeg er superkonservativ til. Det er den perfekte sporten og bør forandres minst mulig. Tre omganger er helt på trynet. Om det er for varmt å spille 45 min. sammenhengende, var valget av Qatar feil. 5 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Cannavaro legger opp En av de store forsvarerne. Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Sitter å ser på Brasil mot Paraguay no og har lagt merke til at dommeren har ein slags spray han vifter med. Er verden så gal at dommeren har pepperspray med seg? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Det er noe barberskum (lignende) som marker hvor frisparket skal tas fra og hvor nært muren har lov til å så. Ikke så dumt engentlig. Slipper vi kanskje murene som smyger seg frem før frisparket blir tatt. Endret 9. juli 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Det er noe barberskum (lignende) som marker hvor frisparket skal tas fra og hvor muren nært muren har lov til å så. Ikke så dumt engentlig. Slipper vi kanskje murene som smyger seg frem før frisparket blir tatt. Haha, stilig. Er det noe de prøver ut? Eller er det vanlig i sør america. Har ikkje sette dette før Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Husker en kommentator nevnte at det var et forsøk i årets copa america. Endret 9. juli 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Husker en kommentator nevnte at det var et forsøk i årets copa america. Det er faktisk ikkje dumt i det hele tatt, egentlig litt genialt. Nå gjelder det bare å innføre gapestokk på sidelinja for dem som filmer. Holder på å sette ølet i halsen av forbannelse når eg ser på alle de elendige forsøka.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Det er vanlig å bruke slikt i den Argentinske ligaen, har også sett det i den Chilenske og Bolivianske ligaen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå