Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder virkelig ikke mål. Skal vedde på at et helt standard G-15 lag hadde banka dritten ut av verdens beste damelandslag.

 

Et vanlig G-15 lag, som for eksempel LYN og KFUM slår Kolbotn a-lag for kvinner 3-0 og 5-0. Dette for noen år siden når de var medalaljelag i Toppserien. Tipper det blir en jevn kamp mellom Tyskland og et slikt lag.

Lenke til kommentar

Godt mulig. Årgangen min, 92 spilte mot Kolbotn mener jeg når de var 15.. Nivået er i alle fall skremmende lavt gutter vs jenter. Og jeg ser jo hvorfor det ikke er innteresse rundt det når det er høyere nivå hos den lokale guttelaget.

 

edit:

 

Copa America skuffer mer og mer. Argentina tannløse mot Columbia og det ender 0-0 og Columbia burde vunnet.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Det er egentlig litt rart at nivået er så lavt blant kvinnelige fotballspillere. De fleste andre sporter kan man i det minste se på uten å bli helt oppgitt over det lave nivået. Det merkelige er at de er elendige på det tekniske også, ikke bare fysisk som er en selvfølge.

Lenke til kommentar

Folk flest føler vel at det er greit å se damehåndball, men nivået mellom herrer og jenter er tilsvarende stort, hvis ikke større. Brasil(/Tyskland) er vel det eneste damelandslaget som ikke ser svake ut teknisk. Jeg vil tro det har mye med treningskultur å gjøre. Jeg ser svært sjeldent jenter på "løkka"/kunstgressbaner, men kjenner gutter som trener tre - fire timer med ball daglig.

 

 

Lenke til kommentar

Det er noe barberskum (lignende) som marker hvor frisparket skal tas fra og hvor muren nært muren har lov til å så.

 

Ikke så dumt engentlig. Slipper vi kanskje murene som smyger seg frem før frisparket blir tatt.

 

 

Haha, stilig. Er det noe de prøver ut? Eller er det vanlig i sør america. Har ikkje sette dette før :)

Lenke til kommentar

Husker en kommentator nevnte at det var et forsøk i årets copa america.

 

 

Det er faktisk ikkje dumt i det hele tatt, egentlig litt genialt. Nå gjelder det bare å innføre gapestokk på sidelinja for dem som filmer. Holder på å sette ølet i halsen av forbannelse når eg ser på alle de elendige forsøka.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...