DiNozzo Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Fædrelandsvennen rapporterer at Canal Plus har sikret seg Europaligarettighetene til neste år. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Stemmer det. Canal + melder dette selv også: http://www.canalplus.no/uefa-europa-league?m= Selv om jeg ikke ser mye på Europa League, så er det flott at Viasat mister rettighetene. Canal + har bedret tilbudet på La Liga den siste tiden og tror de passer til Europa League. Synd de fikk Tippeliga-rettighetene siden dette garantert ødelegger den europeiske satsinga. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Viasats sendinger har bare blitt dårligere og dårligere med årene. For min del kan det godt passe med nytt blod og en ny approach til det Viasat har drevet med. Ja, for mange er Roar Stokke "mr. Champions League", for meg består hans kommentering kun av klisjeer. Jeg vil at Viasat skal miste CL også. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Kan godt ta det her. Real Madrid har signert Fabio Coentrão fra Benfica. Makan til idiotisk signering skal du lete lenge etter. Marcelo hadde sin beste sesong, er elsket av fansen, er en fantastisk offensiv fotballspiller, sliter mulig litt bakover enda, men det kan utvikles. Avtalen er for 6 år, og Madrid betalte 30 millioner euro. Det er ventet at Garay går til Benfica for rundt 10 millioner de neste dagene. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Men både Marcelo og Coentrao kan vel brukes både som back og ving? (Nå har vel Real Madrid flere venstrevinger). En forsterkning er det jo, men en unødvendig en. De er vel på et punkt hvor de kjøper spillere for å holde dem unna andre lag. Coentrao har vært linket til ganske mange andre lag denne sommeren, som vel kan regnes som mer direkte konkurrenter til Real Madrid enn det Benfica er. Litt som Man City. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Joa, de kan jo spille venstrevinger også. Men nå har det seg sånn at i Madrid så har man Ronaldo på venstrekanten. Di Maria er best på venstre, men brukes på høyre siden Cristiano allerede er på venstre. Så har man Benzema og Higuain som kan spille på en av kantene, er jo bare en av dem som brukes på topp om gagen uansett. Så ryktes det inn en toppspiss, enten Nymar eller Agüero, disse kan også brukes på kantene. For å legge til så benkes enten Özil eller Kaka, eller brukes på kanten, som det allerede ikke er plass. Med andre ord, helt idiotisk kjøp. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Viasats sendinger har bare blitt dårligere og dårligere med årene. For min del kan det godt passe med nytt blod og en ny approach til det Viasat har drevet med. Ja, for mange er Roar Stokke "mr. Champions League", for meg består hans kommentering kun av klisjeer. Jeg vil at Viasat skal miste CL også. Bare så synd de har sikret seg rettighetene for en ny periode Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Liker tankegangen nå om dagen... "Minst mulig fotball til folket!" Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 De viser Everton - Man Utd på TV2 PL. sinnsyk gøy kamp! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Pablo Piatti klar for Valencia. Dette gjør det vel bare enda mer sannsynlig at Mata forsvinner. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Eventuelt mer sannsynelig at han blir. Han har jo ytret et ønske om at Valencia skal satse neste sesong. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Gleditsch er mr. CL! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Vurderer å sjå Argentina - Colombia i natt, selv om eg skal på jobb i morgen er det lenge siden eg har sett Messi i aksjon Får heller ta en nøyere vurdering når kampen nærmer seg, må sjekke kor mye eg på betal for å sjå den siden eg ikkje har Canal + addebonnent. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Herregud så dårlige Norge er... Dame fotball ftw! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Sitter bare å venter på keepertabbe jeg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg elsker klareringene, helt bingo. Det er litt Norway-cup over hele greia. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Dette er seriøst som å se mitt eget lag, i 6!! divisjon i Nord-Trøndelag. Nivået her er nok høyere, men det kan jaggu ikke være mye. Edit. HAHAHAHAHA, hvem faen klarerer ei LOMPE på tvers gjennom egen 16 meter. Herrefred. Endret 6. juli 2011 av Shurger Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Skjer med NRK? Pluttselig bytter kampen kanal. Trav er viktig! Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Holder virkelig ikke mål. Skal vedde på at et helt standard G-15 lag hadde banka dritten ut av verdens beste damelandslag. De trenger mindre baner, mindre mål og kortere omganger. Samt dommere som ikke holder samme standard som G-9 dommere. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Flaut å være norsk i dag. Fint at det er så få som faktisk vet om dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå