Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viasats sendinger har bare blitt dårligere og dårligere med årene. For min del kan det godt passe med nytt blod og en ny approach til det Viasat har drevet med. Ja, for mange er Roar Stokke "mr. Champions League", for meg består hans kommentering kun av klisjeer.

 

Jeg vil at Viasat skal miste CL også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan godt ta det her.

 

Real Madrid har signert Fabio Coentrão fra Benfica. Makan til idiotisk signering skal du lete lenge etter. Marcelo hadde sin beste sesong, er elsket av fansen, er en fantastisk offensiv fotballspiller, sliter mulig litt bakover enda, men det kan utvikles. Avtalen er for 6 år, og Madrid betalte 30 millioner euro. Det er ventet at Garay går til Benfica for rundt 10 millioner de neste dagene.

Lenke til kommentar

Men både Marcelo og Coentrao kan vel brukes både som back og ving? (Nå har vel Real Madrid flere venstrevinger). En forsterkning er det jo, men en unødvendig en. De er vel på et punkt hvor de kjøper spillere for å holde dem unna andre lag. Coentrao har vært linket til ganske mange andre lag denne sommeren, som vel kan regnes som mer direkte konkurrenter til Real Madrid enn det Benfica er. Litt som Man City.

Lenke til kommentar

Joa, de kan jo spille venstrevinger også. Men nå har det seg sånn at i Madrid så har man Ronaldo på venstrekanten. Di Maria er best på venstre, men brukes på høyre siden Cristiano allerede er på venstre. Så har man Benzema og Higuain som kan spille på en av kantene, er jo bare en av dem som brukes på topp om gagen uansett. Så ryktes det inn en toppspiss, enten Nymar eller Agüero, disse kan også brukes på kantene.

 

For å legge til så benkes enten Özil eller Kaka, eller brukes på kanten, som det allerede ikke er plass. Med andre ord, helt idiotisk kjøp.

Lenke til kommentar

Viasats sendinger har bare blitt dårligere og dårligere med årene. For min del kan det godt passe med nytt blod og en ny approach til det Viasat har drevet med. Ja, for mange er Roar Stokke "mr. Champions League", for meg består hans kommentering kun av klisjeer.

 

Jeg vil at Viasat skal miste CL også.

 

 

Bare så synd de har sikret seg rettighetene for en ny periode :(

Lenke til kommentar

Vurderer å sjå Argentina - Colombia i natt, selv om eg skal på jobb i morgen er det lenge siden eg har sett Messi i aksjon :)

 

Får heller ta en nøyere vurdering når kampen nærmer seg, må sjekke kor mye eg på betal for å sjå den siden eg ikkje har Canal + addebonnent.

Lenke til kommentar

Holder virkelig ikke mål. Skal vedde på at et helt standard G-15 lag hadde banka dritten ut av verdens beste damelandslag.

 

De trenger mindre baner, mindre mål og kortere omganger. Samt dommere som ikke holder samme standard som G-9 dommere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...