Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt med på denne felles hyllesten av Thiago som den 'Nye Xavi'. Spillemessig ligner han ikke Xavi, til det er han altfor egoistisk og glad i ball - Han elsker å dra av en av en mann eller to, avanserer ofte med ballen i beina og bruker mye lenger tid med ballen. Det beviste han spesielt mot Malaga i siste runde, til tross for manglende bevegelse i front så foretrakk han heller å gå selv istedenfor å se etter medspillere.

Lenke til kommentar

Faen så latterlig land USA er.. De har snakket om Gold Cup på nyhetene hele uka, og nå begynner finalen.. Sender de den på en av hovedkanalene? Nei, de sender den på fukcings Fox Soccer Channel, og for some reason så har ikke vi den akkurat nå. Det betyr at jeg må se denne kampen på spansk! Helvette heller!

Lenke til kommentar

Mariano Pavone forlater definitivt ikke River av den grun, fans-favoritt og klubbhelt. Dog så har han vært ryktet ut lenge, penger skal være stikkordet og det forventes at han går til et annet land med bedre vilkår.

 

Det vi har sett hittil er egentlig bare peanutes, men det ser ut som at de hvite klarer å holde seg på den riktige siden av linja.

 

Synd at en storhet som River rykker ned, til tross for at mine sympatier er sterkt befestet i Boca. Men det er noe godt i alt - Forhåpentligvis synker markedsverdien til Lamela. Vanligvis ville den dalt betraktelig men i dette tilfellet så er interessen så stor, i tillegg til en vanskelig forhandlingspartner i Passarella.

Lenke til kommentar

Flere som så Argentina-Boliva i natt? Argentina skuffet stort med 1-1, egentlig spilte alle dårlig utenom innbytter Agüero som scoret, ellers var Di Maria som vanlig fantastisk i det ene øyeblikket og ræva i det neste etter han kom inn. Messi synes jeg var god i første omgang, men falt veldig bort når han falt et ledd ned fra mistspissrollen og ned bak Tevez når Di Maria kom inn.

 

Lavezzi var også helt horibel, merkelig at det tok over en time før han ble byttet ut.

 

Ellers synes jeg mesterskapet lignet litt på det i Sør-Afrika, det er kaldt, mørkt og banen ble dårligere og dårligere utover kampen noe som gjør det vanskligere for spillerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...