Maynard James Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dog er Iniesta mye skadet, og jeg vil tro han kan få godt over 20 kamper neste sesong for Barcelona. Regner med han blir tatt med foran Keita nå iallefall. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Som sagt, det hele avhenger av Fabregas. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ser virkelig ikke hva Barcelona skal med Fabregas på benken. Thiago kan nok finne seg bedre til rette som reserve i 2-3 år, for så å ta over for Xavi. Denne gutten tror jeg blir jævla god Som eg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg er ikke helt med på denne felles hyllesten av Thiago som den 'Nye Xavi'. Spillemessig ligner han ikke Xavi, til det er han altfor egoistisk og glad i ball - Han elsker å dra av en av en mann eller to, avanserer ofte med ballen i beina og bruker mye lenger tid med ballen. Det beviste han spesielt mot Malaga i siste runde, til tross for manglende bevegelse i front så foretrakk han heller å gå selv istedenfor å se etter medspillere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Faen så latterlig land USA er.. De har snakket om Gold Cup på nyhetene hele uka, og nå begynner finalen.. Sender de den på en av hovedkanalene? Nei, de sender den på fukcings Fox Soccer Channel, og for some reason så har ikke vi den akkurat nå. Det betyr at jeg må se denne kampen på spansk! Helvette heller! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Syke tilstander i Argentina. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Facinerende å se alle vaktene rundt spillerne når kampen egentlig ikke var over. Tipper han som bomma på straffen forsvinner fra River og Argentina ganske fort. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Mariano Pavone forlater definitivt ikke River av den grun, fans-favoritt og klubbhelt. Dog så har han vært ryktet ut lenge, penger skal være stikkordet og det forventes at han går til et annet land med bedre vilkår. Det vi har sett hittil er egentlig bare peanutes, men det ser ut som at de hvite klarer å holde seg på den riktige siden av linja. Synd at en storhet som River rykker ned, til tross for at mine sympatier er sterkt befestet i Boca. Men det er noe godt i alt - Forhåpentligvis synker markedsverdien til Lamela. Vanligvis ville den dalt betraktelig men i dette tilfellet så er interessen så stor, i tillegg til en vanskelig forhandlingspartner i Passarella. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ett dødsfall så langt hørte jeg. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Ja, 15 politimenn er skadet også. 1 alvorlig. Både River og Belgrano-spillerne skal vist overnatte på stadion også for å bevare sikkerheten dems. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Syke tilstander i det landet der. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Belgrano-fansen kommer nå ut av stadion. Spillerne tror jeg er på stadion fortsatt. Hadde planer om å sitte opp i natt og se på, men ser ut som det har roet seg nå og at det ikke skjer noe mer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tor-Kristian Karlsen antall skadede etter river-nedrykket snart tresifret i følge argentinske medier. kvelden fortsatt ung. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Eit innlegg er fjerna. Posting av streaminglenker er ikkje tillatt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 USA - Nord-Korea i kvinne-VM. Høres egentlig litt fristende ut. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Spørs om ikke det nord-korianske laget forsvinner på mystisk vis om de taper. Burde være nok å faktisk komme til finalen dog. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 De tapte 2-0. Håper de klarer seg. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hmm.. Tyskland - Nigera på NRK2 nå - faktisk ganske greit nivå! Sikkert fordi jeg er vant til tippeligaen, but still. Greit med tempo og intensitet. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Damn! Såg nettopp Wigan - West-Ham i reprise på TV2 PL. Har sett kampen før og viste hva stillingen ble, men var sinnsykt spennendes! for en kamp! Nesten like sykt som siste dag av PL. Gleder meg villt til sesongen starter igjen! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Flere som så Argentina-Boliva i natt? Argentina skuffet stort med 1-1, egentlig spilte alle dårlig utenom innbytter Agüero som scoret, ellers var Di Maria som vanlig fantastisk i det ene øyeblikket og ræva i det neste etter han kom inn. Messi synes jeg var god i første omgang, men falt veldig bort når han falt et ledd ned fra mistspissrollen og ned bak Tevez når Di Maria kom inn. Lavezzi var også helt horibel, merkelig at det tok over en time før han ble byttet ut. Ellers synes jeg mesterskapet lignet litt på det i Sør-Afrika, det er kaldt, mørkt og banen ble dårligere og dårligere utover kampen noe som gjør det vanskligere for spillerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå