Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen hjelpe meg med dette? jeg skal inn i sambandsbataljonen i august og jeg lurer fælt på om det er muligheter for å se United i PL, CL, FA cup og LC?

 

Hvis noen har erfaringer om dette vær så snill og svar meg. Jeg kommer til å gjøre alt for å dimme om det ikke er mulighet for meg å se phil jones, ashley young evt. sneijder i aksjon sammen med UNITED! :new_woot:

Endret av sleden
Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg med dette? jeg skal inn i sambandsbataljonen i august og jeg lurer fælt på om det er muligheter for å se United i PL, CL, FA cup og LC?

 

Hvis noen har erfaringer om dette vær så snill og svar meg. Jeg kommer til å gjøre alt for å dimme om det ikke er mulighet for meg å se phil jones, ashley young evt. sneijder i aksjon sammen med UNITED! :new_woot:

 

Lykke til i sambandsbataljonen! Jeg var selv stasjonert på Setermoen, men tok buss inn til Bardufoss hver helg for å få med meg Premier League. (Og alle de andre kampene i cupene) Dette var da i 2009, så da gikk Premier League på Canal +.

Joker'n pizza-bar sendte Premier League-kampene. Jeg går sterkt ut ifra at de har skaffet seg TV2 Premier League også.

 

Å streame kampene tror jeg nesten du bare skal glemme, med mindre de har fått nytt internett på kasernene eller på velferden. Hvis ikke Joker'n viser matchene bør du prøve å skaffe deg noen kamerater som bor lokalt og har kanalene.

Lenke til kommentar

Selges han, gjør de nok som Real Madrid gjør med talentene sine. Setter en tilbakekjøpspris på han.

Dersom han går til en annen storklubb så kan Barcelona se langt etter å få en slik (gunstig) klausul.

 

Han har tidligere blitt linket til Chelsea og dersom valget står mellom en reell utfordrerposisjon under AVB eller en definitiv benketilværelse hos Barcelona, så er vel valget ikke så rent vanskelig for den fremadstormende spilleren. Xavi har potensielt 4-5 år igjen på toppnivå, jeg tviler på at Thiago orker å vente så lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...