LarsP Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Haha, ekstremt usannsynlig at han går noensteds. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Luiz skal ingen steder, nei, vettuhva! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Og for min del kan de selge pakket Alves, og få inn en ny høyreback. Hehe, Alves er da virkelig en av de beste høyrebackene i verden i dag. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Den beste. Men tipper Shruger tenker med på oppførselen hans, og at Alves sånn generelt er en drittsekk på banen. Kvalitet og egenskapene til Alves er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Dette er U17-landslaget til Congo (1994 og oppover): :!: Fra twitter feeden til TK Karlsen. Butkex! I like it! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Alves er en hæslig kuk, som vi sier her i trøndelag. Greit at fyren er den beste høyrebacken i verden. Men han er fortsatt en skitten idiot som passer fint inn i Chelsea eller City. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Kan noen hjelpe meg med dette? jeg skal inn i sambandsbataljonen i august og jeg lurer fælt på om det er muligheter for å se United i PL, CL, FA cup og LC? Hvis noen har erfaringer om dette vær så snill og svar meg. Jeg kommer til å gjøre alt for å dimme om det ikke er mulighet for meg å se phil jones, ashley young evt. sneijder i aksjon sammen med UNITED! Endret 23. juni 2011 av sleden Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 De viser ikke Premier League i Bardufoss, da må du streame fra tv 2 i så fall Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Vet om folk der oppe i grønt som får sett kampene. På pub-er, på kaserna og sikkert gode gamle stream. Burde ikke være noe problem forutenom øvelser ol. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XyWcM7PyR9Q :!: Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kan noen hjelpe meg med dette? jeg skal inn i sambandsbataljonen i august og jeg lurer fælt på om det er muligheter for å se United i PL, CL, FA cup og LC? Hvis noen har erfaringer om dette vær så snill og svar meg. Jeg kommer til å gjøre alt for å dimme om det ikke er mulighet for meg å se phil jones, ashley young evt. sneijder i aksjon sammen med UNITED! Lykke til i sambandsbataljonen! Jeg var selv stasjonert på Setermoen, men tok buss inn til Bardufoss hver helg for å få med meg Premier League. (Og alle de andre kampene i cupene) Dette var da i 2009, så da gikk Premier League på Canal +. Joker'n pizza-bar sendte Premier League-kampene. Jeg går sterkt ut ifra at de har skaffet seg TV2 Premier League også. Å streame kampene tror jeg nesten du bare skal glemme, med mindre de har fått nytt internett på kasernene eller på velferden. Hvis ikke Joker'n viser matchene bør du prøve å skaffe deg noen kamerater som bor lokalt og har kanalene. Lenke til kommentar
sleden Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 høres bra ut:P skal nok alltids få sett no:) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Thiago scorte nettopp fra 45-50ish meter på frispark i em-finalen u21. Greit sykt mål Endret 25. juni 2011 av Shurger Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Det skjedde for en halvtime siden eller noe. Tviler på at noe ligger ute enda. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=4fSzo-l68IA der Endret 25. juni 2011 av Shurger Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Satser på at Barcelona kjøper Fabregas slik at den fyren der blir ledig på markedet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Satser på at Barcelona kjøper Fabregas slik at den fyren der blir ledig på markedet. Selges han, gjør de nok som Real Madrid gjør med talentene sine. Setter en tilbakekjøpspris på han. Ikke mange år før Xavi legger skoene på hylla, og han er nok førstevalget. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ser virkelig ikke hva Barcelona skal med Fabregas på benken. Thiago kan nok finne seg bedre til rette som reserve i 2-3 år, for så å ta over for Xavi. Denne gutten tror jeg blir jævla god Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Selges han, gjør de nok som Real Madrid gjør med talentene sine. Setter en tilbakekjøpspris på han. Dersom han går til en annen storklubb så kan Barcelona se langt etter å få en slik (gunstig) klausul. Han har tidligere blitt linket til Chelsea og dersom valget står mellom en reell utfordrerposisjon under AVB eller en definitiv benketilværelse hos Barcelona, så er vel valget ikke så rent vanskelig for den fremadstormende spilleren. Xavi har potensielt 4-5 år igjen på toppnivå, jeg tviler på at Thiago orker å vente så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå