Leo_Khenir Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ryktet er vel todelt, det sies at Barca skal selge Villa for å få råd til Fabregas. Forsåvidt lurt tenkt, siden Barca må spille 3-6-1 neste sesong, med alle midtbanespillerne de har (og evt får med Cesc). Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Skjønner poenget ditt. Men Barcelona vil få 4 midtbanespillere hvis de får Cesc. Får de Sanchez har de 4 angrepsspillere. Er ikke store forskjellen der. Er verre i Real Madrid der man faktisk har et overskudd av sentrale midtbanespillere. Men har også lest at Barcelona må selge for å få råd til 2 stjernesigneringer. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg flåsa litt, det gjorde jeg, men jeg ser fortsatt et problem med Iniesta, Xavi, Busquets, Mascherano og Fabregas i samme klubb, mens man samtidig skal ha plass til (per i dag) Messi, Villa og kanskje Schneider eller Sanchez også. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Eg skjønner ikkje Barca sin desperate kjøpelyst av Fabregas. Ser heller at Thiago kommer opp, så kan Barca heller skaffe seg Fabregas når kontrakten nermer seg slutten i Arsenal og Xavi begynner å tære på årene. Ville heller brukt de pengene til å skaffe seg en ny spiller i forsvaret. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Dette er U17-landslaget til Congo (1994 og oppover): :!: Fra twitter feeden til TK Karlsen. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ser ikke akkurat ut som de er under 17. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ser disse ut som de er født i 94? Legg på 2-3 år til så kanskje vi er på riktig alder. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 De holder vel Elfenbeinkysten sitt flagg også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er jo vanlig å bytte flagg med motstanderen før kamp. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Eg skjønner ikkje Barca sin desperate kjøpelyst av Fabregas. Ser heller at Thiago kommer opp, så kan Barca heller skaffe seg Fabregas når kontrakten nermer seg slutten i Arsenal og Xavi begynner å tære på årene. Ville heller brukt de pengene til å skaffe seg en ny spiller i forsvaret. Vil nå si at det kanskje er i forsvaret de har best dekning, mange fleksible spillere på Barcelona. De kjøpte Adriano i fjor og har Milito som back-up for midtstopperne. Ser ikke helt at de trenger noen ny spiller i sommer, de har jo allerede en meget god tropp. Meningsløst å kjøpe når troppen allerede er god nok, slik som Chelsea gjorde med Torres. De hadde allerede gode nok spisser, så skulle man ha en til. Slike kjøp gir ingen mening 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Eg skjønner ikkje Barca sin desperate kjøpelyst av Fabregas. Ser heller at Thiago kommer opp, så kan Barca heller skaffe seg Fabregas når kontrakten nermer seg slutten i Arsenal og Xavi begynner å tære på årene. Ville heller brukt de pengene til å skaffe seg en ny spiller i forsvaret. Vil nå si at det kanskje er i forsvaret de har best dekning, mange fleksible spillere på Barcelona. De kjøpte Adriano i fjor og har Milito som back-up for midtstopperne. Ser ikke helt at de trenger noen ny spiller i sommer, de har jo allerede en meget god tropp. Meningsløst å kjøpe når troppen allerede er god nok, slik som Chelsea gjorde med Torres. De hadde allerede gode nok spisser, så skulle man ha en til. Slike kjøp gir ingen mening Milito er ikje i nærheten til å være god nok for laget, gjøre mer skadet enn gode ting når han er på banen. Puyol begynner å dra på årene og nettopp kommet tilbake til fra skadet. Så eg mener det er i forsvar forsterkningene trengs. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er ikke meningsløse kjøp. Barcelona kjøper selv om de ikke "trenger" det. Nye spillere kommer inn med en hel ny sult, det blir større konkurranse om plassene og det bidrar ofte til en ny glede i spillergruppen. Gode spillere liker å se andre gode spillere komme inn. Utskiftninger er nødvendige for å holde seg på toppen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Allikevel ser jeg for meg at det er midtstopper/Venstreback man trenger mest hos katalanerne, ikke en ny kreativ midtbanespiller. Regner dog med at de vet hva de driver med der borte, og jeg tror Barca vil være et av verdens beste lag også kommende sesong. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Abidal er mer en god nok for å spille venstreback på Barcelona. Det som trengs er muligens en ny stopper, som kan gå inn sammen med Pique. Og for min del kan de selge pakket Alves, og få inn en ny høyreback. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Ryktene på twitter flyr om at Andre Villa-Boas har sagt opp jobben i Porto, og vil betale utkjøpsklausulen sin selv. Da ender han vel i Chelsea, da? Edit: Nå er det bekreftet av klubben. Endret 21. juni 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvor i huleste har han fått 120 millioner fra? Det er vel snarere snakk om rubler? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er nok snakk om litt oljepæng ja, selv om han formelt sett sier opp og betaler summen fra "egen lomme", slik avtalen i kontrakten sier. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 David Luiz linket til Barcelona Min lenke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå