Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener bestemt at denne regelen gjelder for alle land, og ikke bare i Italia. Mulig å linke til der det står? Går ballen bakover på en straffe(straffekonk), så er situasjonen over er det jeg har lært.

 

Mener det samme. Altså, om ballen treffer bakken er den ute av spill trodde jeg. Mens den kan treffe tverrleggeren -> hodet på keeperen-> mål - og det vil telle. Men mye mulig at jeg er helt på viddene her.

Lenke til kommentar

Alexis Sanchez skal være klar for Barcelona for 38 millioner euro. Skal ta den medisinske testen i morgen. Tror det er hold i dette, og Barcelona har jo også vært ute etter han de siste ukene. Ingen tvil om at Barcelona vil få en enormt god angrepsrekke neste år, og en meget god bredde i angrepet også.

Lenke til kommentar

Meldes om at Villa skal selges da. City og Chelsea skal være største mulighetene.

 

Var ganske god i år, men hadde et par run med matcher der han bommet på det meste. Om de får 40 mill som det ryktes for han, er det en veldig god deal.

 

In other news så linkes Gianfranco Zola til jobben i Inter. Har aldri vært den største fanen av Inter, men om Zola tar over, så håper jeg de gjør det bra. Knall fyr, favoritten min gjennom tidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...