haarod Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Noen som vet om hvor jeg kan streame kampen (helst gratis)? Fant nettopp ut at jeg ikke har Viasat4 her Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Berlusconi når ikke La Russa opp til anklene engang. På bakgrunn av hva...? Jeg ser ærlig talt ingen sammenheng med det jeg postet og det du postet. Posten min viser hvordan Berlusconi får publikumet på sin side, La Russa gjør jo det stikk motsatte? Berlusconi er et fenomen, La Russa er en trist 40-tals inspirert politiker. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Det hadde særdeles liten relevanse som jeg selv påpekte. Når det gjelder Berlusconi versus La Russa-debatten er det vel ganske åpenbart hvem som kommer seirende ut, har egentlig ikke noe spesielt til overs for La Russa selv. Endret 28. mai 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Inter - Palermo i kveld, hvordan ser du for deg kampforløpet Lucky Luciano? Dette er vel en kamp, selv du, unner Sicilia å vinne? Jeg kan allerede se for meg jubelscenene anledet av Zampa og Miccoli, kanskje til og med Carrozzieri? En seier her vil gi hele øya et lite løft fotballmessig\. En kamp som uten tvil skal nytes med mine Sicilianske venner. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Haha, 'Inter er som B-gjengen'. Morsomt. Veldig lenge siden jeg har sett noe av lignende kvalitet på Olimpico. Barcelona og Man Utd har iallefall svært mye å lære av dette - spesielt når man tenker på at dette er regissert av supporterne selv og ikke klubben. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Sepp Blatter viste seg nettopp for fotballverdenen som den klovnen han er. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Da har Paul Scholes lagt opp. Trist. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Rakk ikke å få postet denne i kamptråden, men en god og kort analyse på hvordan Barcelona slo Man Utd: http://www.youtube.com/watch?v=NDsGMt0M4vc&feature=player_embedded Utrolig å se på den første situasjonen, hvor alle 3 midtbanespillerne til Barcelona kommer seg forbi Man Utd midtbanelinje. "De spiller jo bare pasninger for å kjede ut og frustrere motstanderen" 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Endret 31. mai 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Digger Materazzi. Fantastisk type. Skjønner at mange misliker han, men er noe med han som gjør at jeg digger han. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=1W255G_u6Rs&feature=player_embedded What? 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 England imponerte ingen med 2-2 hjemme mot Sveits. Montenegro vil overraskende nok lede gruppa om de slår Bulgaria i dag Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2011 Maefteda: Haha, så bra. Skjønner ikke et kvekk, men det var bra. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 Flere enn meg som har planer om å se det som etter min mening er TIDENES BESTE fotballspiller legge opp i natt? Kampen starter klokken 02:50. De som ikke har sett disse 41 delene med nytelse, så anbefales det på det sterkeste: http://www.youtube.com/watch?v=MMiusIUUqWs Minst like syk som det Messi er nå i Inter-dagene sine før skaden, legg til at han ikke hadde verdens beste kollektiv rundt seg så skjønner man raskt hvor fantastisk god Il Fenomeno faktisk var. (Ikke at han var direkte dårlig etter skaden heller dog!) 15 VM-mål på kun tre mesterskap sier vel også litt? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 http://img.terra.com.br/i/2011/06/06/1907178-2062-atm14.jpg Noen som ser hvem denne sexy mannen er? Får desverre ikke linket bilde direkte pga. feil type fil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=w8Vfdx7LEh4 Overraskende å se Keller spille fortsatt. Er ikke han eldre enn VDS også? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Oi, pent mål Keller er vel ett år eldre enn VDS. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Faktisk et helt sykt mål. Ellers en liten ting jeg la merke til. En kid i barnehagen jeg jobber i løper rundt i Barca-drakt. Hver gang noen kommer borti han faller han, vrir seg som han er skadet i 5 sek, før han reiser seg opp og løper etter ballen igjen. Hvor positivt er egentlig dette? Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Tjah, sånn var det også med noen de som brukte Real Madrid, Liverpool, Arsenal og Manchester United drakter når jeg jobbet på SFO. Edit: Samt noen av de andre uten drakter også, selvfølgelig. Endret 12. juni 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2011 Hadde to lagkamerater som var sånn også gjennom hele karrieren. Arsenal og United-fans. Tror virkelig ikke at det at det har en sammheng mellom Barcadrakta og det at han sutrer. Er selv vært trener for 5-6 åringer i 3 år nå, og der er det ingen av "Barcelona-ungene" som legger seg. Eneste som gjorde det var primadonnaen som var 10 ganger bedre enn de andre. Løp selvsagt rundt i Berbatov og Gilardino-drakt. Og selvsagt de vanlige sippeungene som begynner å gråte for ingen ting, og som får vondt av alt mulig, men det er jo en litt annen ting. Men, positivt er det jo ikke at noen overdriver så tidlig i alderen. Hadde jeg vært deg hadde jeg pratet med han om det, og spurt hvorfor han gjør det. Hvis du sier at det han gjør er idiotisk og at folk misliker det, så slutter han nok ganske fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå