Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Berlusconi når ikke La Russa opp til anklene engang.

På bakgrunn av hva...?

 

Jeg ser ærlig talt ingen sammenheng med det jeg postet og det du postet. Posten min viser hvordan Berlusconi får publikumet på sin side, La Russa gjør jo det stikk motsatte?

 

Berlusconi er et fenomen, La Russa er en trist 40-tals inspirert politiker.

Lenke til kommentar

Inter - Palermo i kveld, hvordan ser du for deg kampforløpet Lucky Luciano? Dette er vel en kamp, selv du, unner Sicilia å vinne?

 

Jeg kan allerede se for meg jubelscenene anledet av Zampa og Miccoli, kanskje til og med Carrozzieri? En seier her vil gi hele øya et lite løft fotballmessig\. En kamp som uten tvil skal nytes med mine Sicilianske venner.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har planer om å se det som etter min mening er TIDENES BESTE fotballspiller legge opp i natt? Kampen starter klokken 02:50.

 

De som ikke har sett disse 41 delene med nytelse, så anbefales det på det sterkeste:

 

http://www.youtube.com/watch?v=MMiusIUUqWs

 

Minst like syk som det Messi er nå i Inter-dagene sine før skaden, legg til at han ikke hadde verdens beste kollektiv rundt seg så skjønner man raskt hvor fantastisk god Il Fenomeno faktisk var. (Ikke at han var direkte dårlig etter skaden heller dog!)

 

15 VM-mål på kun tre mesterskap sier vel også litt?

Lenke til kommentar

Faktisk et helt sykt mål.

 

 

Ellers en liten ting jeg la merke til. En kid i barnehagen jeg jobber i løper rundt i Barca-drakt. Hver gang noen kommer borti han faller han, vrir seg som han er skadet i 5 sek, før han reiser seg opp og løper etter ballen igjen. Hvor positivt er egentlig dette?

Lenke til kommentar

Hadde to lagkamerater som var sånn også gjennom hele karrieren. Arsenal og United-fans. Tror virkelig ikke at det at det har en sammheng mellom Barcadrakta og det at han sutrer.

 

Er selv vært trener for 5-6 åringer i 3 år nå, og der er det ingen av "Barcelona-ungene" som legger seg. Eneste som gjorde det var primadonnaen som var 10 ganger bedre enn de andre. Løp selvsagt rundt i Berbatov og Gilardino-drakt. Og selvsagt de vanlige sippeungene som begynner å gråte for ingen ting, og som får vondt av alt mulig, men det er jo en litt annen ting.

 

Men, positivt er det jo ikke at noen overdriver så tidlig i alderen. Hadde jeg vært deg hadde jeg pratet med han om det, og spurt hvorfor han gjør det. Hvis du sier at det han gjør er idiotisk og at folk misliker det, så slutter han nok ganske fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...