-Gudfaren- Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Faen. Der kom scoringen:( Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Og en til! hehe... Den slo litt feil den pizza! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Det var vel faen ikke straffe? Idiotisk. Edit: ups, feil traad. Endret 8. november 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Sikker på det? Du kan godt ringe meg om du føler for å prate med noen. Trenger ikke deg. Har Hewitt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Trenger ikke deg. Har Hewitt. Seff trenger du han, egne meninger er ellers fraværende Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Woho! Capitano fixer 1-0 ledelse! Vi har ikke spilt direkte bra, men iforhold til tidligere (Utennom Chelsea-kampen riktignok) så er dette veldig bra - store fremskritt. Eneste vi mangler er at Spalletti får ut fingern og bytter ut en lumpen Perrotta imot Menez! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Trenger ikke deg. Har Hewitt. Seff trenger du han, egne meninger er ellers fraværende Og med det mener du? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Og med det mener du? Ah, You Know It! Hewitt - Pool's Lovahboy Det ser ut som om Roma klarer å holde på 1-0 ledelsen, Bolognia har ihvertfall ikke kommet til noen nevneverdige sjanser Edit: Det skulle jeg åpenbart ikke sagt så fort, vi har nemlig en back ved navn Cicinho som kommer med et fantastisk selvmål! Jeg må virkelig anbefale at dere Youtub'er den skåringa, praktisk talt så header han den i eget mål! Endret 8. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det går bra, Giallorossi. Vi føler med deg. Dere greier å vinne mot Chelsea, men sliter Bolognia. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Haha Giallo, jeg kjenner nok Hewitt bedre enn alle inne på fotball forumet faktisk Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Haha Giallo, jeg kjenner nok Hewitt bedre enn alle inne på fotball forumet faktisk Kanskje til og med for mye? :!: Men det er en grei grunn til det: Totti ble nemlig byttet ut så det er ikke så rart at det raknet på slutten (Og for Cicinho). Jeg bryr meg foreløpig lite om resultater og hvor mange poeng vi tar, jeg har allerede forestilt meg at denne sesongen blir en skikkelig nedtur-sesong. Det vi må starte med er å spille god fotball - og der har vi mye å hente Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ligger dere fortsatt på 17. plass? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ligger dere fortsatt på 17. plass?tTitter sjeldent på tabellen, men ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kanskje til og med for mye? :!: Akkurat passe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som ser på cupfinalen? 1-0 til VIF. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Cupfinalen er en tradisjon! Overraskende at Vålerenga har gått opp i ledelsen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Håper Stabæk snur dette. Martin Andresen fortjener ikke en dritt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 VIF har spilt bra i cupen, selv om de har vært elendige i serien. Stabæk scorer tidlig i andre omgang, før VIF avgjør mot slutten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 VIF vinner aldri! Håper jeg i alle fall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Liker heller ikke Andresen.... Og det har intet med Brann å gjør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå