DJ_Dark Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Det var det de viste på NRK. Det ble vist noe annet på TV2. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 OMG. Tror dere jeg får sett europaliga finalen da? Nei, pga den jævla kommunen skal ha strømmbrudd akkurat når kampen går 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Utrolig bittert at jeg glemte å sette penger på Falcao. Har gått rundt på skolen i dag og sagt til alle at den enkleste måten å tjene penger på er å sette penger på at han scorer i Europa League-finalen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Til neste gang: For oss som så: Falcao er rå og kommer til å flytte på seg i sommer. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 OMG. Tror dere jeg får sett europaliga finalen da? Nei, pga den jævla kommunen skal ha strømmbrudd akkurat når kampen går Håhå. Jeg mister ikke strømmen (Bor i samme kommune ) Utrolig bittert at jeg glemte å sette penger på Falcao. Har gått rundt på skolen i dag og sagt til alle at den enkleste måten å tjene penger på er å sette penger på at han scorer i Europa League-finalen. Jeg hadde også tenkt å sitte penger på Falcao, før jeg såg oddsen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Tofotstakling bakfra med knottene først er vel rødt? Braga var veldig heldige som slapp unna utvisning midtveis i omgangen. Falcao er syk, blir veldig overrasket om han ikke går til en større klubb til sommeren. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Var målet offside? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Nei. Utrolig bittert at jeg glemte å sette penger på Falcao. Har gått rundt på skolen i dag og sagt til alle at den enkleste måten å tjene penger på er å sette penger på at han scorer i Europa League-finalen. Jeg hadde også tenkt å sitte penger på Falcao, før jeg såg oddsen... Hva var oddsen? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 1.10 mener eg. På betsafe i alle fall. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Det må være feil. Sjekket målscorerodds før Liverpool - Tottenham. Da var det lavest odds på Sandro av alle med 2.00. Åpenbart feil. Unibet forresten. Endret 18. mai 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Laveste jeg har sett er 1.80 på Betsafe. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Er det bare jeg som syns dommeren setter seg selv JÆVLI i fokus, og som en Porto-fan i kveld? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Har ikke sansen for noen av lagene i årets finale i EL. Men satt med en mye bedre følelse når mitt elskede Fulham tapte mot AM i fjor. Dette var det dommeren som avgjorde. Møkkadommer. Kast fyren til gibraltar! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Mener det var 1.10 eller 1.20 når jeg sjekket en liten time før kamp start. Muligens jeg såg feil, men mener det var det. Var i alle fall så lavt at jeg ikke gadd å satse penger på det, så lite penger som var igjen på betsafe kontoen og bank kontoen. Drama i slutt minuttene ble det da i det minste. Hadde vært gøy om Arthur hadde klart å puttet 1-1! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Haha, hadde tatt seg ut om keeperen hadde headet i mål fra utenfor sekstenmeteren ja. Forhåpentligvis blir det kamp mellom Porto og United (Manchester, Maefteda) i slutten av august! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Forhåpentligvis blir det kamp mellom Porto og United (Manchester, Maefteda) i slutten av august! Tviler på at F.C United of Manchester er klare til å møte Porto allerede nå... Endret 18. mai 2011 av Maefteda 4 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Bra comeback, Maeft. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Forhåpentligvis blir det kamp mellom Porto og United (Manchester, Maefteda) i slutten av august! Tviler på at F.C United of Manchester er klare til å møte Porto allerede nå... Ahh, slapp i hvert fall å høre om West Ham! Fin comeback though. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2011 Er det bare jeg som syns dommeren setter seg selv JÆVLI i fokus, og som en Porto-fan i kveld? Var det ikke Braga som burde hatt to utviste, en i første omgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå