Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan hoste opp en side hvor jeg kan bestille den nye bortedrakten til Frankrike?

Sider jeg allerede har sjekket ut; fotballshop, fotballverden, torshovklubb, mmsport, unisport, kitbag, football-shirts.co.uk, subsidesports og uksoccershop.

Edit: Skal ha drakten i medium. Mange av siden ovenfor har drakten inne, men bare i large og større størrelser.

Noen som vet om en bra svensk eller tysk side for eksempel?

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Noen som kan hoste opp en side hvor jeg kan bestille den nye bortedrakten til Frankrike?

Sider jeg allerede har sjekket ut; fotballshop, fotballverden, torshovklubb, mmsport, unisport, kitbag, football-shirts.co.uk, subsidesports og uksoccershop.

Edit: Skal ha drakten i medium. Mange av siden ovenfor har drakten inne, men bare i large og større størrelser.

Noen som vet om en bra svensk eller tysk side for eksempel?

Unisport har de nå iallefall

http://www.unisport.dk/Kategorier/kategori/118/Frankrig_troeje_fodboldtroeje_troejer_shorts_mm..html

ahh lol, kun i large

Endret av andre3028
Lenke til kommentar
- Man jobber hardt for å bli førstevalget på landslaget, og så gjør man en liten feil og er ute. Jeg beklager det som skjedde, men jeg vil snakke med forbundet å gi min versjon, sier Corona

Det uttaler Mexicos andrevalg som keeper etter at han ble droppet fra neste landslagstur.

Hvorfor?

Fordi han skallet ned den fysiske treneren til motstanderlaget etter et masseslagsmål av en fotballkamp

"Liten feil"?

"LITEN feil"??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...