The Hoff Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Innlegget er finere enn målet, selv om den teknikken der er tatt oftere enn Jenna Jameson. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Haha. Fantastisk sammenlikning. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=sPrHZuZqW8w Pa Modou Kah > All Dersom man tar med feiringen 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Nå håper jeg virkelig Roma gjør en bedre innsats enn Vålerenga gjorde idag. Inter - Roma kl 20:45 i den Italienske cupen, Coppa Italia. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Sagt det lenge, og sier det igjen: Få Kah på landslaget! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Få Kah til Vålerenga sier nå jeg. Bosman, midtstopper og fast på 6.plassen i Nederlandsk Eredivisie. Herlig type og spiller. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 13. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Noen som kan hoste opp en side hvor jeg kan bestille den nye bortedrakten til Frankrike? Sider jeg allerede har sjekket ut; fotballshop, fotballverden, torshovklubb, mmsport, unisport, kitbag, football-shirts.co.uk, subsidesports og uksoccershop. Edit: Skal ha drakten i medium. Mange av siden ovenfor har drakten inne, men bare i large og større størrelser. Noen som vet om en bra svensk eller tysk side for eksempel? Endret 13. mai 2011 av Magiii Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=y0Gxxem5ELU Sesongens fineste mål? I think so. Den stemmer eg på Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Noen som kan hoste opp en side hvor jeg kan bestille den nye bortedrakten til Frankrike? Sider jeg allerede har sjekket ut; fotballshop, fotballverden, torshovklubb, mmsport, unisport, kitbag, football-shirts.co.uk, subsidesports og uksoccershop. Edit: Skal ha drakten i medium. Mange av siden ovenfor har drakten inne, men bare i large og større størrelser. Noen som vet om en bra svensk eller tysk side for eksempel? Unisport har de nå iallefall http://www.unisport.dk/Kategorier/kategori/118/Frankrig_troeje_fodboldtroeje_troejer_shorts_mm..html ahh lol, kun i large Endret 15. mai 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Her kanskje. Tusen takk! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=HvfNl-kkqYs&feature=topvideos_entertainment Hehe, likte "Top Comments" på youtube: He probably thought that was... - puts on glasses- ... Klose enough. YEEEEAAAAAHH!! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 Robben altså... Men den der var ca. like ille som Carew sin stormiss for en del år siden, for landslaget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2011 He probably thought that was... - puts on glasses- ... Klose enough. YEEEEAAAAAHH!! HAHAHAHAHA!! Elsker parodier på CSI. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Tror dere om Solbakken i Køln? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg tror det er et steg videre. Hvis han gjør det bra i Köln kan det åpne for bedre stillinger. Ifht. Norge-jobben er det også en jobb som kan sikre Solbakkens pensjon. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2011 Dessuten tror jeg nok klubbjobber ofte er mer lærerike og gir mer erfaring enn landslagsjobber, rett og slett fordi han får så lite tid med spillerne og så få kamper med landslaget. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 - Man jobber hardt for å bli førstevalget på landslaget, og så gjør man en liten feil og er ute. Jeg beklager det som skjedde, men jeg vil snakke med forbundet å gi min versjon, sier Corona Det uttaler Mexicos andrevalg som keeper etter at han ble droppet fra neste landslagstur. Hvorfor? Fordi han skallet ned den fysiske treneren til motstanderlaget etter et masseslagsmål av en fotballkamp "Liten feil"? "LITEN feil"?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Tror dere om Solbakken i Køln? Satser bare på at han fortsatt ikke tror det er en engelsk klubb som han sa på pressekonferansen. Etter hva jeg hørte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2011 Han beklagte seg vel bare fordi han ikke var bedre i tysk? Og at han ville lære seg det, og holde neste pressekonferanse på tysk? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå