Jotun Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Off... Det er så mange idioter som spiller fotball Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Herregud. Hvem faen gjør noe sånt? Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Øst-europeere, er ikke sjokkert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Øst-europeere, er ikke sjokkert. Ta en titt på en globus, så finner du ut at Kazakhstan ikke ligger i Europa. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Landet har vel deler både i Asia og Europa. Dessuten var de vel en del av Sovjetunionen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Landet ligger i Sentral-Asia. Men nok om det, taklingen var det stil over. Selv Cantona kunne ikke gjort det bedre. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Ikke noe å si på taklingen nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Landet ligger i Sentral-Asia. Men nok om det, taklingen var det stil over. Selv Cantona kunne ikke gjort det bedre. Kunne vært i kassen. DET hadde vært enda bedre! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 Ai ai. Vålerenga - Brann og West Ham - Blackburn samtidig på lørdag... Dilemma! For ikke å snakke om Hannover, Notts County, Djurgården, Motherwell og resten av favorittlagene mine som spiller samtidig... Dette må da være ironi? Litt mange favorittlag? 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg likte kommentaren "Atleast Nigel de Jong was brave enough to do it from the front" på youtube videoen jeg 1 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2011 Chevanton. For en mann, nok en gang gir han et nytt håp for Lecce - Og det ut av ingenting. At denne mannen ikke er særlig velkommen er en skam... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Mexes og Taiwo til Milan ifølge (goal.com) Allegri Skal si Milan handler for tiden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Trist at Mexes drar, men er ikke bitter på han. Kommer fortsatt til å bruke Mexes drakten min Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Trist at Taiwo reiser til Milan av alle klubber. Hadde håpt på Atletico, men de har ikke akuratt vært kjendt for å handle bra de siste årene. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=y0Gxxem5ELU Sesongens fineste mål? I think so. 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Det sier du vel bare for å irritere United-supportere? Et brassespark er aldri enkelt, men Rooney sitt var noen klasser bedre enn det der. Berbatov sitt også, egentlig. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Det sier du vel bare for å irritere United-supportere? Et brassespark er aldri enkelt, men Rooney sitt var noen klasser bedre enn det der. Berbatov sitt også, egentlig. Evt. så har du innlegget også da... 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Det sier du vel bare for å irritere United-supportere? Et brassespark er aldri enkelt, men Rooney sitt var noen klasser bedre enn det der. Berbatov sitt også, egentlig. Haha, hva faen? Vis jeg var ute etter å provosere United fans hadde jeg vel posta det i Redcafe eller noe lignende? Nå får vi være uenig. Jeg mistenker at du rangerer begge over pga du har sterke Unietd briller + viktigheten av målene. Assisten er forøvrig noe av det som gjør målet så forbanna fint, ikke bare brassesparket. Selv om det også er klasse. 3 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Man er sikkert "abu'er" hvis man ikke mener Rooney sitt er penere. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2011 Neida makkaa, man har bare ikke peiling på fotball. Det er jo KLASSEFORSKJELL. Denne siste lumpa kan ikke sammenlignes engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå