DJ_Dark Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Fin måte å stjele ballen på. http://www.youtube.com/watch?v=ut8DCwA5xno Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Ronaldinho er klasse. Jeg håper vi får se han i et siste VM. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 3 år er lenge, da er han 34. Får håpe han holder til da, og at Brasil har en manager som er fan av den klassiske sambafotballen. Drømmen er Brasil vs Argentina, Ronaldinho vs Messi. Hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Tja. Brasilianer med ekstravagante partyvaner bosatt i Rio... føler meg rimelig sikker på at han er langt unna noe brasiliansk landslag i 2014. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Men hvorfor han ikke var med i VM i fjor er et større mysterium enn Bin Ladens død. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Fordi Dunga ville ha færrest mulig "Brasilianere". Robinho var nok. Deilig at de gikk på en smell, og forhåpentligvis blir det et mer spennende lag neste gang. Copa America er ikke langt unna heller kom jeg på nå. Forrige Copa America var fantastisk. Der snakker man alt i angrep. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Bin Laden er selsagt ikke død. Når det eneste beviset på hans død blir kastet ut i havet for å "hedre" islams tro er det noe galt. Om vi ikke får se Ronaldinho i VM så er det kanskje større sannsynelighet i Copa America i sommer. Uten at jeg vet veldig mye om troppene til Brasil for tiden. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Bin Laden er selsagt ikke død. Når det eneste beviset på hans død blir kastet ut i havet for å "hedre" islams tro er det noe galt. Derfor jeg skrev mysterium. Og på tross av hvor fishy det er så er det ennå merkeligere hvorfor Ronaldinho ikke kom til VM. Inn med teskje... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Synes ikke det at Ronaldinho ble utelatt var så veldig overraskende. For det første passet ikke Ronaldinho inn i systemet til Dunga - et system der alle jobber defensivt, enten du heter Juan eller Ronaldinho. (Defensive returløp er jo som kjent ikke akkurat Ronaldinhos varemerke). Det at Ronaldinho er en partyløve av de sjeldne trakk sannsynligvis heller ikke opp - spesielt når man tenker på at en annen patyløve (Pato) også ble utelatt. (Pato ble forøvrig skilt fra sin kone i høst fordi han "alltid var på fest"). En skal heller ikke glemme at Ronaldinho utelukkende preterte under Leonardo - en trener som ga han helt frie tøyler, noe Dunga garantert la merke til og noterte seg. Leonardo ble etterhvert sparket, Allegri annsatt - en trener som setter det defensive langt foran det offensive(i sterkt kontrast til Leonardo). Ronaldinhos form dalte og i vinter returnerte han til Brasil .. e: Robinho er forresten langt fra noen typisk brasse. Hadde det ikke vært for den vannvittige løpskapasiteten og iveren etter å jobbe kampen ut hadde han aldri spilt for en europeisk toppklubb. Jeg vil driste meg til å kalle han den rake motsetningen til Ronaldinho. Endret 2. mai 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Bin Laden er selsagt ikke død. Herregud, Bin Laden er så død man får det. Men det vakke amerikanske styrker som tok han. Det var en hvitkledd mann av brasiliansk-portugisik opprinnelse. Han kom løpende inn på soverommet til Osama i går kveld og sparka alt han hadde etter han. Han trengte visstnok ikke røre borti Osama engang, for sekunder etter kom redningsmannskapet med båre og førstehjelp, men livet stod ikke til å reddes dessverre. Andre dødsfallet på en uke visstnok. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Umulig å si noe om alvorligheten av sykdommen hans, men det er hvertfall ingen tvil om at det hjelper å være godt trent og i god form om man skal få en alvorlig diagnose. Abidal i Barca troppen Niko: Vi kan ikke ha denne diskusjonen om igjen. BIN LADEN FILMET!!!!!!! Skulle minst hatt gult. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Etter Bari - Roma kampen så har både De Rossi og Perrotta fått tre kampers karantene. Syns forsåvidt den er grei i De Rossis tilfelle, men tre kamper for den lille saken til Perrotta? Man ser ikke det på videoklippet, men Bari spilleren faller etter å ha gått flere meter etter "slaget". Det skjer ved ca 4min http://www.youtube.com/watch?v=ij4HZZQfy-8 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Hadde han hatt flat hånd i "slaget" hadde det sikkert ikke blitt noe, selv om kraft og skade er akkurat det samme. De Rossi sin er helt grei, stygg albue. Har en del stygge saker på cven De Rossi, likevel liker jeg han godt. Men nå liker jeg også Materazzi, Gattuso, Grosso, og egentlig alt som kommer av italienske spillere. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Det er helt utrolig hvor mange straffer Roma har fått denne sesongen, konspirasjonsteoretikerne her på fotballforumet hadde fått hakeslepp hadde de sett antallet. Skulle Lazio søle bort fjerdeplassen til Roma blir det spennende å se hva Lotito gjør ... han får iallefall stadig vekk vann på møllen. 13. Og 12 av de 13 har vært udiskutable. Vi kan skrinlegge enhver teori først som sist; Roma har aldri fått noe som helst gratis, at de nå får som fortjent er helt berettiget. Straffer er en ting, merkelige offside-situasjoner er en annen. Vi har mildt sagt fåt endel slike imot oss i år. Jeg klager sjeldent på dommeren, selv ikke mot Brescia i høst. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Insidenten med Dias og Boriello(?) er iallefall diskutabel, så antar det er den du henviser til. Lotitos snakk om denne spesialgruppen begynner snart å bli en farse. Hadde han konsentrert seg mer om andre ting og ikke benyttet enhver anledning til å enten nevne at Lazio har vunnet mer enn Roma under hans tid som president(og dermed være fritatt for all form for kritikk) eller denne spesialgruppen, tror jeg han ville blitt en mye bedre likt herremann. Denne her er jo elskverdig: La Lazio ha 111 anni, nelle ultime stagioni ha vinto una Coppa Italia e una Supercoppa. Le altre non mi pare. E si è sempre chiamata Lazio, non Napoli Soccer. Facile ripartire dalla C e non sanare i debiti pregressi come ho fatto io. Però la storia, almeno quella, la perdi. Endret 3. mai 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Hehe, klassiker signert Lotito. Men dette er Lotito, jeg prøver å forstå meg på han, men det har vist seg å være en umulig sak. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Det er helt utrolig hvor mange straffer Roma har fått denne sesongen, konspirasjonsteoretikerne her på fotballforumet hadde fått hakeslepp hadde de sett antallet. Skulle Lazio søle bort fjerdeplassen til Roma blir det spennende å se hva Lotito gjør ... han får iallefall stadig vekk vann på møllen. 13. Og 12 av de 13 har vært udiskutable. Vi kan skrinlegge enhver teori først som sist; Roma har aldri fått noe som helst gratis, at de nå får som fortjent er helt berettiget. Straffer er en ting, merkelige offside-situasjoner er en annen. Vi har mildt sagt fåt endel slike imot oss i år. Jeg klager sjeldent på dommeren, selv ikke mot Brescia i høst. Kunne faktisk fått en til i Bari kampen. Var en samme type situasjon som da Bari fikk straffe på handsen til Juan. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2011 Ai ai. Vålerenga - Brann og West Ham - Blackburn samtidig på lørdag... Dilemma! For ikke å snakke om Hannover, Notts County, Djurgården, Motherwell og resten av favorittlagene mine som spiller samtidig... 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=zLZUMNR_okc&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=JN_iizRM9Bg&feature=None_sports Pent. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå