Hyperio Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Men nå ser ikke Frankrikes landslag så franskt ut da så det er ikke noen fare... 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 http://www.dagbladet.no/2011/04/19/sport/real_zaragoza/dubai/utenriks/fotball/16254824/ What in the name of fuck? Måtte dobbeltsjekke at det ikke var 1. april, for dette var rett og slett absurd. 'Team Dubai' i La Liga? For noe forbanna idioti. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Avskyelig! 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Hvis det er sant så må man bare si stakkars, stakkars supportere, og stakkars fotballen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Angående den franske bortedrakta: Grusom drakt. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Jeg skal uten tvil bestille den. Kommer til å dra jenter som bare pokker i sommer med den drakta der. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Syns drakta var rå og Magiii har rett igjen. "Woman love that kinda sensetive nautical shit." 03:00 - 04:00 http://www.youtube.com/watch?v=5dFwuozmywU Endret 20. april 2011 av niko. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Hah. Vidic som modell eller? Synes drakta var noe av det bedre jeg har sett jeg. Selv om jeg ikke ville brukt en selv Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Noen som vet hvor man kan streame den spanske cupfinalen idag? Norske sider føler jeg meg mye tryggere å betale til, men jeg finner seriøst ingen som gir meg 24 timer pass. -_- Sååå noen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Nok et trofe til Jose. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Men han har jo allereie mista det... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Eg lo hvertfall godt når bussen skrapte det bortover veien :!: Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Da har araberne gått ut å offentliggjort at Team Dubai er Getafe. Dagbladet misset jo selvfølgelig helt når de gikk ut å sa at det var Zaragoza, tulleavis. Navnet forblir Getafe mest sannsynelig, men logoen blir litt forandret. Her vil det stå Team Dubai under den nåverende logoen. Det at araberne skal invistere oljepengene dems er greit nok, men at de nå begynner å endre navn og lignende er for mye etter min mening. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Æsj, Burger King reklamen som var så fet og greier kommer til å bli droppa for Emirates/ Team Dubai. Kjipt 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Rapporter Del Skrevet 21. april 2011 Det stemmer det som står over Team Dubai faktisk. Det er S.A.D 4 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Lurer på hvordan vi United, Liverpool eller Arsenal-supportere ville reagert hvis logoen vår ble endret på denne måten med for eksempel TEAM HONG-KONG over logoen.. Trist. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Lurer på hvordan vi United, Liverpool eller Arsenal-supportere ville reagert hvis logoen vår ble endret på denne måten med for eksempel TEAM HONG-KONG over logoen.. Sikkert som alle andre supportere med et viss forhold til klubben de elsker. Dersom Rosenborg hadde byttet navn til Team REMA 1000 så hadde jeg sendt miltbrann Reitan-gruppen. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 Chelsea endret vel logo etter at Roman tok over? Selv om det bare var en modifikasjon av den nåverende logoen så ble den jo endret. Så ikke like ille som Getafe-Team Dubai, men måtte jo irritere fansen litt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2011 Rapporter Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Den ble faktisk ikke bare endret litt, den ble endret fra: til Grunnen til dette er denne logoen: , som er den logoen laget har brukt desidert lengst. Styret ville i forbindelse med at klubben fylte 100 år endre tilbake til noe som minnet om den gamle logoen (ikke den første logoen, men den mest tradisjonsrike), da mange mente at det å skifte til den vi hadde på nittitallet (fra 1986) var en feiltakelse. Dette hadde ingenting med Roman å gjøre, at logoen skulle forandres ble bestemt før han ble involvert. Endret 23. april 2011 av Herr Brun 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå