Jotun Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Maeftada, du må jo huske på at du er på et internasjonalt forum. Vi som bor i landet Bergen må også ha mulighet til å forstå dine eksepsjonelle meninger... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Jeg tolket det slik at han ikke liker Real (pga. hans Barca-support) og derfor måtte ha valgt United. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Riktig det. Har ikke noe sånn veldig imot Man Utd, men hadde håpet de ikke hadde vunnet for forumets del Men vil heller at Real går en ny sesong uten titler, og forhåpentligvis sparking av José Mourinho Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Apropos det, gidder du å slenge opp 4x kamptråd (evt. en fellestråd) for El Clasicoene, Maefteda? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=zqctB15RMLs Vuci anno 2011. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Saken er den at José visstnok har søkt om skoleplass for sine barn på den samme skolen som da han trente Inter(skolen ligger forresten i Sveits, noen enda villere og søkte rykter dukker sikkert opp i nærmeste framtid) . Det var jo slik Madrid-ryktene startet så man vet jo aldri. For å være helt ærlig høres det særdeles tvilsomt ut. Dette, Ronaldo til Milan samt den påståtte pre-agreement dealen mellom Villas-Boas og Liverpool på én uke er uvant kost fra ellers så seriøse GdS. Endret 17. april 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Rooney, eat your heart out... http://www.youtube.com/watch?v=sPrHZuZqW8w Pa Modou Kah. Kongen av Tøyen! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Rooney, eat your heart out... http://www.youtube.com/watch?v=sPrHZuZqW8w Pa Modou Kah. Kongen av Tøyen! Sykt undervurdert spiller! Som burde være på landslaget oftere enn han er! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Husker han fikk en landskamp for et par år siden. Han leverte tidenes stinker, noe av det dårligste jeg har sett i en landslagsdrakt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Den kampen mot Wales, ødela nok mye for han. Var nok litt lakk i ripa, som han hadde sagt selv :!:. 29 kamper for 6. plass i Eredivisie er ganske bra, sett fra norsk standard. 4 mål har han fått også, fra først og fremst midtstopperposisjon. Skulle gjerne sett han tilbake i Vålerenga. Herlig spiller og type. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Husker han fikk en landskamp for et par år siden. Han leverte tidenes stinker, noe av det dårligste jeg har sett i en landslagsdrakt. De to siste landskampene hans har vært i Februar begge to, en måned det norske landslaget aldri leverer uansett hvem som spiller! Få han inni en tropp om våren, sommeren eller høsten og jeg kan nesten garantere at det blir bedre da! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Ja bevares, han er selvsagt en god fotballspiller. Han spiller som du sier fast i nederland, en liga hundretusenganger bedre enn TL. Bare det i seg selv burde jo gjøre han høyaktuell. Disclaimer: Satt på spissen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Fint mål det der ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Nye hjemme og bortedraktene til Argentina. Må si jeg liker bortedrakta godt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Synes bortedrakta var stygg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Enig med Jørgen. For mange detaljer rett og slett. For mange farger var det også. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Bortedrakten var da ikke noe fin. Helt grei drakt som jeg ikke skal skaffe meg. Hva synes dere om bortedrakten til Frankrike? Det er vel ganske mange forskjellige meninger om den.. My opinion? Stilig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 Bortedrakta var stygg. Og fanden så gammel han så ut der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Logoen var stygg, ellers ser det ut som en ganske original drakt. Liker den! Edit: Frankrike sin altså. Endret 17. april 2011 av Latias Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Haha! Skal Frankrike spille med alpelue og baguette også? Flott drakt likevel da. Bare veldig fransk med stripete skjorter. Case in point. Endret 17. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå