Lucky Luciano Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Hele førsteelleveren til Napoli tjener mindre enn Zlatan .. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Huff. Er Dossena en av de som tjener mest i Napoli? Latterlig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Du ser mye Napoli eller? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 RBK supportere viser at de takler motgang svært godt..... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Synd at Napoli har borte kamp i siste serierunde, men allikevel, viser det seg at Napoli har en grei mulighet for Scudetto'n så turer jeg nedover igjen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Vi hadde en liten runde med ordspill og andre overskrifter for en liten stund tilbake. Denne har jeg ikke sett før faktisk: Oppskrifts-Messi! 5 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Du ser mye Napoli eller? Nei, men jeg vet rimelig godt hva Dossena står for. Makan til håpløs back har jeg knapt sett. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Dossena gjorde det skarpt i Italia før han dro til England. Jeg vet lite om hvordan han har gjort det i Napoli,har fått sett lite Serie A i år dessverre, men det ville ikke forbause meg om han har gjort det godt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Isåfall er forskjellene på ligaene større en folk her vil ha det til. Dossena er kanskje en av de værste backene jeg har sett.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Eneste backen gjennom tidene med mål mot både Real og Man United på under 10 dager. Legende. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Jeg drømmer om CL finale mellom oss og Real Madrid nå. Hadde blitt en konge finale! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Isåfall er forskjellene på ligaene større en folk her vil ha det til. Dossena er kanskje en av de værste backene jeg har sett.. Det er forskjeller på ligaene. Nivåforskjellen derimot er ikke så stor som enkelte skal ha det til. Det er flere spillere som gjør det godt i England som kunne falt igjennom i Italia eller Spania. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Jeg drømmer om CL finale mellom oss og Real Madrid nå. Hadde blitt en konge finale! Usj. Hadde håpet på Man Utd i så fall. Nei. Satser på en finale, mellom verdens 2 beste lag; Man Utd og Barcelona. 90 min + tillegg, ingen store dommerfeil, bare kamp 11 mot 11 om hvem som er best. Da hadde jeg blitt fornøyd. ..med Barcelona som vinner ; ) 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Jeg drømmer om CL finale mellom oss og Real Madrid nå. Hadde blitt en konge finale! Usj. Hadde håpet på Man Utd i så fall. Hæ? Han håper jo på Utd..... Oss er her Manchester United. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) "Hadde håpet på Man Utd" = "Hadde heid på Man Utd" eventuelt "Hadde håpet på Man Utd-seier (i finalen). Endret 13. april 2011 av niko. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Aaaah.... Takk niko... Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Hadde absolutt vært å foretrekke Real i Finalen foran Barcelona.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Fordi det gir dere større sjanse til å vinne? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Nei, åpenbart det motsatte. Vi vil ha vanskeligst mulig motstander i finalen, derav Real Madrid. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Niko som Oslo-mann forsto meg så klart. Tenkte ikke på at noen over de 7 fjell kunne misforstå. Den vanskeligste motstanden av Real og Barca, blir vel de som gjør det best over 2 kamper i CL. Det vil si, dersom Real faktisk går videre. Man Utd kan ikke bare spasere over Schalke(eller Inter) de heller. Endret 13. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå