Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det der er en helt okey takling" sier Per Jarle mens Van Bommel meier ned Sneijder...

 

Dette tar Inter, men Cambiasso må heve seg etter en ufattelig dårlig første omgang. Goran Pandev er dessverre bare et trist syn om dagen, tafatt både med og uten ball.

 

Rart at dommer Rizzoli bare har delt ut 2 gule kort også...

Lenke til kommentar

Dere har en liten, men viktig feil Dj_Dark og Latias. Første hjemmetap i seriesammenheng på 9 år. I CL har han gått på flere tap. Mulig i hjemmelig cup også. Mourinho var forresten en idiot på linja i dag. Burde virkelig gjort andre endringer i dag.

 

Og Adebayor er virkelig råtten, skjønner virkelig ikke hvorfor man ikke blanda ut de 2 millione for RvN isteden.

 

Rart at dommer Rizzoli bare har delt ut 2 gule kort også...

 

Likte Zambrotta sin karatetakling. Fikk vel ikke gult engang.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Det at Curva Sud har tapt seg veldig siden FdLs oppløsning er vel ingen hemmelighet. Koreografiene de leverer i dag synes jeg er veldig repetitive og kjedelige, lite nyskapning. Stemningen i går synes jeg også var så som så, det eneste som slo an var jo chi non salta nerazurro é é, leonardo uomo di merda og milano siamo noi. (Jeg forstår forøvrig ikke hvorfor de synger sistnevnte, men det blir en annen sak)

 

Koreoen fra forrige møte forblir forøvrig min favoritt ... (i kronologisk rekkefølge):

 

 

Av alle marerittene dere har opplevd, manglet dette, og det var dette vi elsket mest

Totonero, Calciopoli, Istanbul og så videre.

DSCN2330.sized.jpg

Vi vinner aldri noe
(Non Vinciamo Mai)

Chant Milan-fansen synger til oss.

 

DSCN2337.sized.jpg

en, to, tre triplettaen er for dere

Budskap åpenbart

DSCN2335.sized.jpg

 

 

Endret av Lucky Luciano
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt for mange etter min mening. Mister litt av sjarmen med det. Er veldig usikker på hvordan det kommer til å gå, tror ikke det blir den ydmykelsen det ble sist, men med tap i alle blir total opplevelsen mulig enda verre.

 

Håper for guds skyld Mourinho ikke driter seg ut som sist. Det å legge seg bakpå er selvmord, og måten han plasserte Marcelo som en tredje stopper, Di Maria nede på venstrebacken og Ronaldo som en høyreving som ikke hjalp Ramos var det dummeste jeg har sett av en trener noen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...